در آئینی؛
در آئینی با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و جمعی از فرهنگیان علی محمدی به‌عنوان رئیس اداره آموزش‌وپرورش گرمسار معرفی و از زحمات امیر نجفی رئیس سابق این سازمان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 06 October 2020
 
«علی محمدی» رئیس اداره آموزش‌وپرورش گرمسار شد

به گزارش تابناک سمنان فرماندار گرمسار در این مراسم بابیان اینکه آموزش‌وپرورش مؤثرترین دستگاه اجرایی در کشور است، اظهار داشت: توسعه و ارتقای اجتماعی، فکری، جسمی و ورزشی دانش آموزان همراه با مسئولیت‌پذیری اجتماعی باید در دستور کار مربیان و مدیران مدارس قرار گیرد.

سعید متقی با تأکید بر اینکه این امر از مشخصه‌های تعلیم و تربیت پویا در جامعه است، افزود: کشف استعدادهای دانش آموزان و مهارت‌آموزی به آنان امری مهم و ساختاری است که باید برای تحقق آن ظرفیت‌های اقتصادی در جامعه شناسایی شود و کسب مهارت بر اساس نیاز بازار کار انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی نواقص در قوانین بیان کرد: سیاسی‌کاری‌ها باعث تضییع حق مردم گرمسار در حق آبه سد نمرود می‌شود و برای رفع این مشکل از نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس خواستاریم از ریاست قوه قضائیه مطالبات به‌حق مردم این شهرستان را پیگیری کنند.

فرماندار گرمسار خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در شهرستان موضوع آب را حل کنیم بسیاری از مشکلات اقتصادی و زیرساختی در مسیر توسعه این شهرستان حل می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار