کد خبر: ۹۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 08 September 2015
آستارا - ایرنا - فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارقان به عنف با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
[بازداشت سارقان به عنف با 12 فقره سرقت در آستارا]

سرهنگ رحیم مهدی زاده روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت به عنف و فرار سارقان با یک دستگاه خودروی پراید در آستارا ، دستگیری این دو سارق در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران با بررسی پلاک خودروی سارقان متوجه شدند که پلاک خودرو متعلق به یک دستگاه خودروی پژو آردی سرقتی از شهرستان بومهن استان تهران می باشد، افزود: با اعلام مشخصات خودروی سارقان به واحدهای گشتی، این خودرو در خروجی شهر شناسایی و سارقان 20 و 24 ساله با یک دستگاه پراید متوقف و دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از متهمان و نیز خودرو در نهایت دو قبضه چاقو ، مبلغ 16 میلیون و 500 هزار ریال وجوه سرقتی و 31 عدد کارت شارژ تلفن همراه کشف و ضبط کردند.
مهدی زاده ادامه داد: متهمان به 12 فقره سرقت مغازه ، چادر و سرقت داخل خودرو در استان های مختلف کشور اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی آستارا از شهروندان و مسافران این شهر توریستی خواست تا با هوشیاری لازم و عدم اطمینان به افرادناشناس ، نسبت به تجهیز کردن اماکن تجاری و مسکونی خود به دوربین مداربسته و سیستم های هشدار دهنده اقدام و به توصیه های انتظامی توجه و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار