مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از برگزاری نمایشگاه نقاشی با هدف گرامیداشت یاد و شهدای 17 شهریور و تغییر کاربری تمامی مغازه‌های این پیاده راه تا ابتدای سال 95خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 09 September 2015
رضا قدیمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه نقاشی یادواره شهدای خیابان 17 شهریورگفت: هیچ زبانی گویاتر از زبان هنر نیست در این راستا با حضور هنرمندان تلاش می کنیم آثاری خلق شود که تلنگری برای یادآوری جانفشانی‌ها و پاسداشت شهدای 17 شهریور باشد.

وی افزود: از ابتدای مهرماه نمایشگاه نوشت‌افزار در پیاده‌راه 17 شهریور دایر می‌شود و کلیه محصولات با 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود و تا پایان آبانماه به مدت دو ماه این نمایشگاه در حوزه نوشت افزار دایر خواهد بود. این نمایشگاه با توجه به استقبال از نمایشگاه بازباران و در امتداد همین نمایشگاه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با اشاره به تبدیل شدن پیاده‌راه 17 شهریور به بورس کالا و خدمات نوجوانان بین رده 11 تا 13 سال در آینده نزدیک گفت: درحال حاضر حدود 30 مغازه در محدوده پیاده راه 17 شهریور تغییر کاربری داده‌اند و امیدواریم تا ابتدای سال 95 تمامی مغازه‌ها در این محدوده تغییر کاربری مرتبط با رده سنی 11 تا 13 سال را داشته باشند؛ البته مغازه‌های ارائه محصولات کمک آموزشی و اغذیه فروشی نیز لازم است و به نوعی تکمیل کننده یک پیاده راه با تنوع متعادل خواهد بود.

قدیمی ادامه داد:‌ از150 مغازه 30 مغازه تغییر کاربری داده‌اند و 75 مغازه دیگر هم در حال تغییر کاربری و دکوراسیون هستند و این کار تا فروردین 95 به اتمام می رسد و کاربری‌هایی که ناسازگار هستند سازگار می‌شوند.

وی درباره کاهش آسیب‌های اجتماعی در محور 17 شهریور پس از اجرای طرح تغییر کاربری‌ها و ساماندهی این محور، گفت:‌ باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی همه مشارکت کنند. بی تردید هر جا که کودکان و خانواده‌ها تردد داشته باشند، امنیت اجتماعی باز می گردد و در محور 17 شهریور نیز ایجاد رونق در مدت کوتاه و بدون مشارکت همه دستگاه ها امکان پذیر نیست.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار