نماینده مردم اردبیل در مجلس؛
کمال الدین پیرموذن نماینده اصلاح طلب اردبیل در واکنش به اظهارات حقیقت پور دیگر نماینده این شهرستان گفت:تا زمانی که بنده نماینده هستم،اجازه نمی‌دهم تا بعضی‌ها بخواهند با اقدامات تبلیغاتی و شعاری برای مردم این استان تعیین تکلیف کنند.
کد خبر: ۹۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 09 September 2015

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، کمال‌الدین پیرمؤذن در واکنش به اظهارات نماینده مردم آستارا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، سخنرانی عراقچی را من لغو کردماظهار کرد: باز هم شاهد اظهارات نسنجیده نماینده مردم آستارا و برخی اظهار نظرهای غیرواقعی او بودیم که سخن از الحاق شهرستان با فرهنگ نمین به آستارا را مطرح کرده است.

وی بیان کرد: نمین و شاهرود از توابع شهرستان خلخال به استان گیلان و منطقه آستارا ملحق نمی‌شود.

پیرمؤذن بیان کرد: با همه تخلفات تا به ثمر نشستن اقدامات پیگیری‌های قانونی را انجام می‌دهیم تا ادعای نماینده آستارا در مورد تخریب منطقه حیران آشکار شود.

وی ادامه داد: همه حرکات و اظهارات نماینده آستارا به خاطر کسب رأی در انتخابات پیش رو بوده و جالب اینکه این فرد خود متولد استان اردبیل است.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دغدغه اصلی ما مجازات تخریب‌کنندگان منطقه جنگلی حیران است و صیانت از این جنگل به جد پیگیری می‌شود و نگهداری مناسب از این جاده زیبا در برنامه صاحب منصبان منطقه و مرکز است.

سخنرانی عراقچی را لغو کردم

کمال‌الدین پیرمؤذن همچنین اظهار کرد: آزموده را آزمودن خطاست زمانی که لاریجانی را به اردبیل آوردیم، دفتر حقیقت‌پور متنی داد که فتحی‌نیا را حقیقت‌پور به عنوان سرمایه‌گذار پروژه شهرک پالایشگاهی نفت و گاز به اردبیل آورده است.

وی تصریح کرد: خود این سرمایه‌گذار بعداً اعتراف کرد و از این مصادره به اسم پوزش خواست که کار و دلار دولت به نام و کام عده‌ای تمام نشود.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دعوت از عراقچی نیز شبیه به همان ماجرا بود اما مؤمن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود و عمر افرادی که یک روز حامی آبکی دولت هستند و یک روز دلواپس همفکر پایداری‌ها دیگر به پایان رسیده است.

پیرمؤذن افزود: این افراد که سد راه تلاش دولت و استاندار اردبیل هستند، عمرشان در خطه ما به آخر رسیده به طوری که خودشان صاحب زر شدند و پرزور هستند و با دولت نیز برخورد دوگانه دارند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: تا زمانی که بنده نماینده این مردم هستم، هرگز اجازه نمی‌دهم تا بعضی‌ها بخواهند با اقدامات تبلیغاتی و شعاری برای مردم این استان تعیین تکلیف کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
اما تو و داداشت اگر یک روز رییس ستاد انتخاباتی ناطق نوری شوی وبعد از ریاست جمهوری خاتمی زیر پرچم او سینه بزنی
یک روز به شهردار بودن برای عبدالعلی زاده افتخار کنی و فردا خود را مدیر لایق احمدی نژاد در شهرداری اردبیل بدانی
یک روز رییس ستاد مردمی موسوی در اردبیل بشوی وفردا بگویی که من اصلا اصلاح طلب نیستم بلکه یک زمانی مرحوم مروج گفت که اصلاح طلب بشو وپرچم اصلاحات را از دست دیگران بگیر وبدینگونه پشت سر کسی که دستش از دنیای ما کوتاه است هم دروغ ببندی
یکبار برای کاندیداتوری و اخذ صلاحیت از اصلاحات تبری بجویی و فردا خودرا اصلاح طلب اصولگرا بنامی که رای هردو طرف را بگیری
یک روز از قالیباف حمایت کنی و روز شنبه بعد از انتخابات به همه پیامک بدی که مادر مرحومت خواب روحانی را دیده بود وبه شما وصیت کرده بود که دست از دامن او بر ندارید
و روز دیگر به وکیل الدوله بودن خود افتخار کنی به جای اینکه وکیل المله باشی و....
یک روز در دوبی با برادر عزیزت ملاقات کنی و فردا از او تبری بجویی و.... هیچ ایرادی ندارد. هیچ ایرادی ندارد
اینها که دو رنگی نیست چند رنگی است
اگر سیاست این است مرگ بر سیاست اما سیاست این نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار