رییس دانشگاه فرهنگیان ایلام؛
رییس دانشگاه فرهنگیان ایلام گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان آموزش پردیس برادران ( شهید مدرس )دانشگاه فرهنگیان ایلام از محل توازن استانی سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 19 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛تاج الدین صالحیان اظهار داشت: علاوه بر اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پردیس آموزشی دانشگاه فرهنگیان ایلام با حمایت استاندار و رییس امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور، ۹۰ میلیون ریال نیز اعتبار اولیه برای کلنگ زنی این مجموعه تخصیص یافته بود.

وی یادآور شد: سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان ایلام نیز با ظرفیت ۳۰۰ نفر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه فرهنگیان ایلام گفت: کلیه فعالیت های آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان از طریق سامانه lms دانشگاه فرهنگیان کشور بصورت مجازی صورت گرفته است.

صالحیان از برگزاری مجازی پیاده روی اربعین برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با توجه به شرایط کرونا خبر داد و افزود: نرم افزاری برای این منظور طراحی و دانشجویان با مراجعه با سایت در این پیاده روی مجازی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه پایه اصلی رشد، توسعه و پیشرفت همه کشورها توسط آموزش و پرورش ساخته می شود، تاکید کرد: نظم پذیری یا بی نظمی، قانون پذیری یا قانون گریزی و هویت پذیری با بی هویتی هر شخص به شیوه و عملکرد آموزش و پرورش آن جامعه بستگی دارد.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان ایلام اضافه کرد: مهم ترین و محوری ترین عنصر آموزش و پرورش معلم است و فقط او می تواند در پایه ریزی طرز تفکر، بینش و دیدگاه یک شخص در سنین پایه تاثیر گذاری محسوس داشته باشد.

صالحیان  به تشریح جایگاه آموزش و پرورش در موفقیت دانش آموزان پرداخت و افزود: یک ارتباط ارگانیک و تعاملی در کشوری نظیر ژاپن بین آموزش و پرورش، نهاد خانواده و گروه همسالان برای موفقیت دانش آموزان برقرار است.

وی مهم ترین تفاوت دانشگاه فرهنگیان را با سایر دانشگاه ها در بعد وظایف این واحدها دانست و اظهار داشت: وظیفه کلیه دانشگاه ها غیر از دانشگاه فرهنگیان آموزش است اما وظیفه دانشگاه فرهنگیان علاوه بر آموزش، (تربیت) است.

رییس دانشگاه فرهنگیان ایلام با بیان اینکه رابطه تربیت و آموزش در واقع رابطه عموم و خصوص مطلق است، عنوان کرد: آموزش در واقع جزئی از تربیت است و دانشگاه فرهنگیان علاوه بر آموزش باید تربیت را بصورت بسیار کاربردی و عملیاتی در دستور کار خود قرار دهد که در حال انجام این وظیفه مهم و خطیر است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار