نماینده شیراز با تاکید بر خدمت بی منت به مردم گفت: نمی‌توانیم به مردم بگوییم ما خادم شماییم، اما شما فعلا آب، بهداشت، مسکن و... نیاز ندارید.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 26 December 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی گفت: منشا بسیاری از مشکلات استان فارس، بی توجهی به اولویت‌ها در انجام پروژه‌ها بوده و جبران این اشتباهات، چندین ماه وقت ما در مجلس یازدهم گرفته است.
 
او افزود: یک سری از خواسته‌های مردم زمان ندارد لذا باید با همه توان در سریع‌ترین زمان ممکن، برای پاسخ به آن‌ها اقدام کرد و رفع این نیاز‌ها را به آینده موکول نکنیم.
 
عضو کمیسیون تلفیق مجلس، انجام اشتباهات محرز در برخی پروژه‌ها را عامل عقب ماندگی امروز فارس در زیرساخت‌ها عنوان کرد و افزود: به عنوان نمونه یک اقدام بسیار اشتباه در گذشته، برعکس انجام دادن پروژه راه آهن شیراز -گلگهر بوده است به طوری که قطعه یک و دو آن را که اصل کار بوده، رها کرده و قطعه ۳ و ۴ را شروع کرده و آن را نیز نیمه کاره رها کردند!
 
او ادامه داد: این مسائل را نمی‌توان گفت تنها یک اشتباه بوده و بس بلکه کسانی که مرتکب این اقدامات نسنجیده و غیر علمی شده اند به نوعی ظلم کرده اند.
 
رئیس مجمع نمایندگان فارس همچنین با اشاره به زمان بَر بودن و سوختن فرصت‌ها در چنین اشتباهاتی نیز گفت: اصلاح یک پروژه با توجه به بروکراسی دستگاه بودجه ریزی یعنی یک عملیات پیچیده و چندین ماه وقت ما صرف آن شده که ابتدا عنوان پروژه را اصلاح، بعد مشخص کنیم که از کجا شروع کنند!
 
عزیزی تصریح کرد: متاسفانه بخش زیادی از وقت ما معطوف به اصلاح چنین اشتباهاتی شده ضمن اینکه از منابع خود بدترین استفاده را می‌کنیم؛ یعنی کار‌های اولویت دار پیگیری نمی‌شود بعد می‌بینیم یک کار فانتزی با شدت و حدت دنبال شده است!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار