دربسته خبرهای پلیسی استان ایلام :دیدار فرمانده ناجا با خانواده اکبر مرادیان فر/تاکيد فرمانده ناجا بر ارائه خدمات رساني سريع و به موقع به زائران اربعين /پلمپ چهار باشگاه بيلياردي غيرمجاز در دره شهر /تدابير ويژه پليس براي اربعين امسال /پيش بيني حضور دو و نيم ميليون زائر در اربعين 94 /دستگیری سارق لوزام داخل خودرو با 15 فقره سرقت را می خوانید
کد خبر: ۹۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 11 September 2015

خدمت به خانواده شهدا مايه افتخار است

فرمانده نيروي انتظامي کشور در ديدار با خانواده شهيد"اکبر مراديان فر" گفت: خدمت به خانواده شهدا مايه افتخار است.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار"حسين اشتري" در ديدار صميمانه با خانواده شهيد "اکبر مراديان فر"، اظهار داشت: خانواده شهدا حق زيادي بر گردن تمامي ملت ايران داشته و بايد قدردان زحمت هاي آنان باشيم.

وي، خانواده شهدا را سرمايه هاي انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز ما به وجود شهدا و خانواده معظم ايشان افتخار مي کنيم و خوشحاليم که کشور مملو از عطر شهادت و ايثار است.

فرمانده ناجا ادامه داد: اکنون وظيفه داريم که در راه و مسير شهدا که مسير عزت و افتخار است، گام برداريم و حرمت خانواده معظم شهدا را حفظ کنيم.

سردار اشتري با بيان اينکه خانواده هاي معظم شهدا با صبوري و متانت خود سرافرازي و سربلندي ايران اسلامي را رقم زدند، افزود: خانواده هاي معظم شهدا به اسلام و انقلاب خدمت کردند و با صبوري خود باعث سرافرازي و سربلندي کشور شدند.

وي، خدمت به خانواده هاي معظم شهدا را مايه افتخار دانست و گفت: ما مسولان وظيفه داريم که تلاش خود را در جهت حل مشکلات خانواده هاي معظم شهدا بکار گيريم زيرا اين بزرگواران در راه عزت و عظمت اين کشور بهترين هاي خود را تقديم انقلاب کردند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: کارکنان ناجا آماده هستند که هميشه براي اجراي قانون و احکام الهي و پاسداري از ارزش ها تا راه شهادت پيش روند.

فرمانده ناجا، امنيت ، آرامش و اقتدار ايران اسلامي را مرهون خون پاک شهداء و هدايت هاي پيامبر گونه امام راحل (ره) درايت رهبر فرزانه انقلاب و بصيرت ملت ايران اسلامي دانست.


نيروي انتظامي، مردمي ترين نهاد کشور است

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي، از ناجا به عنوان مردمي ترين نهاد کشور نام برد و گفت: جلب اعتماد مردم ارزشمند ترين سرمايه براي پليس محسوب مي شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، ظهر امروز، سردار " حسين اشتري" فرمانده نيروي انتظامي با آيت الله " محمد نقي لطفي" نماينده ولي فقيه در استان ايلام و امام جمعه استان ديدار و گفت و گو کرد.

در اين ديدار، آيت ا... "محمد نقي لطفي "، اظهار داشت: نيروي انتظامي يکي از کارآمد ترين نهادهاي امنيتي کشور است که مظهر عزت نظام به مشار مي آيد.

وي، حفظ اقتدار نظام و صميميت با مردم را دو ويژگي بارز نيروي انتظامي خواند و گفت:ناجا امروز مردمي ترين نهاد کشور است .

امام جمعه ايلام، جلب اعتماد مردم را بزرگترين و ارزشمند ترين سرمايه براي ناجا دانست و گفت: نيروي انتظامي در عرصه مقابله با مفاسد اجتماعي، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق نمره 20 دارد .

نماينده ولي فقيه در استان ايلام ادامه داد: استان ايلام با وجود 420 کيلومتر مرز مشترک با کشور بحران زده عراق با حضور مقتدرانه نيروي انتظامي از وضعيت امنيتي مطلوبي برخوردار است .

وي به کنگره عظيم اربعين در استان ايلام اشاره کرد و گفت: سال گذشته در مواجهه با بيش از 2 ميليون زائر، نيروي انتظامي انصافاً مطلوب عمل کرد.

آيت ا..." لطفي" با اشاره به اينکه در اربعين امسال پيش بيني ها بايد براي حضور بيش از 2 ميليون زائر باشد، ابراز اميدواري کرد : با حضور فرمانده نيروي انتظامي، بهترين خدمات به مردم و زائران حسيني ارائه شود.


تاکيد فرمانده ناجا بر ارائه خدمات رساني سريع و به موقع به زائران اربعين

سردار "اشتري " در اين ديدار با اشاره به تشکيل قرارگاه اربعين در مرز مهران، گفت: جلسات اين قرارگاه از مدت ها پيش آغاز و امروز با حضور در اين جلسه ضمن بررسي موضوعات و مشکلات موجود از وضعيت آمادگي همکاران بازديد شد .

وي ابراز اميدواري کرد: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته بايد تسهيلاتي فراهم شود تا هنگامي که زائران ابا عبدا... الحسين (ع) براي اعزام به مرز مهران مراجعه کردند، تردد آن ها با سهولت انجام شود.

فرمانده ناجا تصريح کرد: جلسه اي که صبح امروز در مهران برگزار شد با هدف پر کردن خلاء هاي موجود بود ، چرا که سال گذشته حضور پر شور مردم تا حدودي براي ما قابل پيش بيني نبود .

سردار اشتري گفت: امسال بايستي اين آمادگي را داشته باشيم که بتوانيم با سرعت و دقت بيشتر به زائران خدمات رساني کنيم .

وي با تآکيد بر انجام هماهنگي با مسئولان عراقي، گفت: در ملاقات هايي که فرماندهان مرزباني ايران و عراق در مهرماه خواهند داشت هماهنگي هاي لازم صورت خواهد گرفت.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: هدف بعدي از سفر به استان ايلام، جمع بندي نظارت ستادي و اقدامات انتظامي استان مي باشد که پس از حضور بازرسان ناجا نقاط ضعف و قوت آن شناسايي و منعکس شده است

.

پلمپ چهار باشگاه بيلياردي غيرمجاز در دره شهر

فرمانده انتظامي شهرستان دره شهر در استان ايلام گفت: تعداد 4 باشگاه بيلياردي غيرمجاز در دره شهر بدليل عدم احراز مجوز از اداره ورزش و جوانان پلمپ شدند.

به گزارش پاگاه خبري پليس،سرهنگ" جهانگير زارعي" در تشريخ اين خبر اظهار داشت: :باتوجه به اينکه فعاليت غيرمجاز باشگاه هاي بيلياردي مختلف يکي از دغدغه هاي اصلي شهروندان محسوب مي شد،نظارت و بازرسي بر کار اين واحدهاي صنفي در دستور کار پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

وي افزود: مامورين اداره اماکن انتظامي شهرستان پس از بازديداز اين گونه واحدهاي صنفي ، 4 باشگاه بيليارد را به علت عدم اخذ مجوز و ايجاد مزاحمت براي شهروندان پلمپ کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان دره شهر خاطر نشان کرد :ايجاد مزاحمت براي همسايگان و کسبه ،نداشتن جواز کسب وکارت بيمه ورزشي ، عدم استفاده از مربي متخصص و داراي مدرک ، تجمع اراذل و اوباش ، و ...از جمله تخلفاتي است که براي اين واحدهاي صنفي متخلف مي توان برشمرد.

وي به نگراني خانواده ها در اين خصوص اشاره کرد و گفت : طي هماهنگي هاي انجام شده با مسئول اداره ورزش و جوانان و اتحاديه صنفي باشگاه ها ، عنوان شد که پليس با متخلفان به صورت قانوني برخورد مي نمايد .
سرهنگ زارعي در پايان با بيان اينکه مرکز فوريت هاي پليس 110به عنوان پل ارتباطي مردم و پليس است ، ياد آور شد : شهروندان مي توانند در صورت مشاهده تخلف از سوي متصديان و مالکان واحد هاي صنفي مذکور مراتب را از اين طريق و يا با مراجعه به اماکن عمومي ،به پليس گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسيدگي شود .

تدابير ويژه پليس براي اربعين امسال

فرمانده نيروي انتظامي از تدابير ويژه پليس براي تسهيل سفر زائران به عتبات عاليات خبرداد و گفت: در صدد هستيم خلاء هاي سال گذشته برطرف شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار اشتري در حاشيه جلسه قرارگاه اربعين حسيني در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: اين جلسه با هدف تسهيل در تردد و تامين نظم و امنيت زائران برگزار شد که اميدواريم بتوانيم از اين ماموريت بزرگ سربلند بيرون آئيم.

وي ادامه داد: سال گذشته، با همکاري مسئولان استاني و همراهي مردم، ورود و خروج زائران به خوبي صورت گرفت.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امسال، تمهيدات بيشتري براي تسهيل در سفر زائران به عتبات عاليات صورت گرفته، در صدد هستيم خلاء هاي سال گذشته برطرف شود.

اين مقام ارشد انتظامي، افزايش گيت هاي ورود و خروج در پايانه مرزي مهران را از جمله اقدامات مثبت ناجا در سال جاري عنوان کرد و يادآور شد: در سال گذشته، 18 گيت وجود داشت که با افزايش 5 برابري به 96 گيت ارتقاء پيدا کرده بود.

سردار اشتري با بيان اينکه نيروي انتظامي از مبداء تا مقصد، زائران را هدايت مي کند به آنها توصيه کرد ضمن توجه به اطلاعيه هاي پليس هنگام سفر، مدارک و اسناد مسافرتي خود را همراه داشته باشند زيرا تنها سندي که در عراق اعتبار دارد، گذرنامه است .

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: نيروي انتظامي، در بحث پليس راه اقدامات بسيار خوبي انجام داده و تدابير ويژه اي براي اربعين امسال اتخاذ کرده است.

پيش بيني حضور دو و نيم ميليون زائر در اربعين 94 / تاکيد بر راه اندازي گيت هاي خروجي پايانه مرزي مهران تا قبل از اربعين

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران برآمادگي پليس و دستگاه هاي اجرايي استان ايلام و کشور براي پذيرايي و ساماندهي دو و نيم ميليون زائر در پايانه مرزي مهران تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سردار "حسين اشتري" با حضور در استان ايلام و در نشست مشترک اربعين حسيني در پايانه مرزي مهران، اظهارداشت: گيت هاي خروجي پايانه مرزي مهران بايستي تا 10 روز مانده به اربعين آماده و راه اندازي شود .

وي با بيان اينکه گذرنامه فردي است و هرکس بايد شخصاً براي تردد به مرز مراجعه کند، افزود: براي صدور گذرنامه به دفاتر پليس+10 ابلاغ شده که اين موضوع در سريعترين زمان ممکن صورت پذيرد.

اين مقام ارشد انتظامي به نقش کليدي صدا و سيما اشاره کرد و گفت: انعکاس اخبار بايد به گونه اي باشد که مردم واقعيت هاي موجود را بدانند و اطلاع رساني به صورت صحيح و شفاف انجام شود.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينکه تسهيل در تردد و نظم و امنيت زائران از وظايف و اهداف بزرگ ناجاست، تصريح کرد: نيروي انتظامي به همراه ساير دستگاه هاي دولتي قبل از اربعين يک رزمايش را جهت آمادگي بهتر و بيشتر انجام دهند.

سردار اشتري بر آمادگي پليس و دستگاه هاي اجرايي در استان و کشور تاکيد کرد و گفت: تمامي دستگاهها و نهادها بايستي خود را براي پذيرايي و ساماندهي دو و نيم ميليون زائر در پايانه مرزي مهران آمده و تجهيز کنند.

وي با اشاره به پارکينگ خودرو ها، بر طراحي و مديريت اين موضوع تاکيد کرد و گفت: عدم وجود پارکينگ و مديريت صحيح مي تواند همانند سال قبل مشکلاتي را به همراه داشته باشد.

فرمانده ناجا گفت: در ملاقات هاي مرزي با مسئولان عراقي هماهنگي هاي لازم انجام شد که از پل زائر - 10 کيلومتري پايانه مرزي مهران- کنترل ها آغاز شود.

گفتني است : در ابتداي اين جلسه سردار"علي دولتي " فرمانده انتظامي استان ايلام گزارشي از آخرين اقدامات انجام شده ارائه کرد.

سارق لوزام داخل خودرو با 15 فقره سرقت دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان ايلام از دستگيري سارق حرفه اي با اعتراف به 15 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ"فردين پيري " فرمانده انتظامي شهرستان ايلام در تشريح اين خبر گفت:در پي اعلام وقوع چندين فقره سرقت محتويات داخل خودرو،درسطح شهرستان وتماس هاي مکررمردم با پليس 110جهت دستگيري سارقين موضوع به صورت ويژه با تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت در دستور کارپليس قرار گرفت.

وي افزود: در اين رابطه ماموران کلانتري 11 با انجام کار اطلاعاتي ، استفاده از منابع مخبرين و پايش نامحسوس نقاط جرم خيز، وساعات وقوع سرقت هاي قبلي وبررسي سارقين داخل خودرو ازاد شده از زندان سرنخ هاي از سارق حرفه اي داخل خودرو به دست آوردند.

سرهنگ فردين پيري بيان داشت : پس از چند روز کاراطلاعاتي و رصد نمودن متهم ، وي را در حال سرقت وسايل داخل خودرو در يکي از مجتمع هاي مسکوني دستگير نمودند

فرمانده انتظامي شهرستان ايلام تصريح کرد: در بازجويي هاي علمي وتخصصي ، سارق به 15 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد .

وي افزود: در بازجويي هاي به عمل آمده ، سارق علت وانگيزه سرقت را اعتياد به مواد مخدر به شيشه اعلام کرد که پس بازسازي صحنه سرقت و مواجهه حضوري با مالباختگان مقداري از وسايل مسروقه کشف وتحويل مالباختگان شد.

سرهنگ"فردين پيري " در پايان از شهروندان خواست وسايل نقليه خود را به وسايل ايمني مناسب مجهز و از پارکينگ هاي عمومي و شخصي و حياط منزل براي پارک خودروهاي خود استفاده نمايند.

راه اندازي قرارگاه ترافيکي اربعين در پايانه مرزي مهران

رئيس پليس راهور ناجا در سفر به استان ايلام و حضور در جلسه هماهنگي ستاد برنامه ريزي اربعين در پايانه مرزي مهران، گفت:قرارگاه ترافيکي قبل از ايام اربعين حسيني در مهران راه اندازي خواهد شد.

سردار " تقي مهري"در حاشيه بازديد از پايانه مرزي مهران و محورهاي مواصلاتي اين شهرستان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت:بازديد امروز در راستاي پيش بيني تمهيدات ترافيکي در اربعين حسيني و سهولت در حمل و نقل زائران در معابر درون شهري و برون شهري انجام گرفت.

وي ادامه داد: در اين بازديد در خصوص تاکتيک هاي مناسب براي کاهش مشکلات ترافيکي ، راههاي دسترسي، محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيکي ويژه ايام اربعين بحث و دستورات لازم صادر شد.

رئيس پليس راهور ناجا خاطرنشان کرد: قرارگاه ترافيکي و يژه اربعين قبل از فرا رسيدن اربعين حسيني با حضور نيروهاي کمکي در مهران مستقر و راه اندازي خواهد شد.

سردار مهري تصريح کرد:بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته نيروهاي کمکي از ناجا در قالب تيم هاي پياده خودرويي و موتوري براي پوشش محورهاي مواصلاتي در زمان مقرر به استان ايلام و شهرستان مهران اعزام خواهند شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا با اشاره به برگزاري جلسه هماهنگي با دستگاهها و سازمان هاي متولي، گفت: تا ساعاتي ديگر نشستي به همين منظور با حضور سردار اشتري فرمانده ناجا در پايانه مرزي مهران برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار