آمار‌ها نشان می‌دهند؛
طی ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز پنج شنبه تنها یک نفر در سطح هشت شهرستان استان سمنان به دلیل ابتلای به کرونا جان خود را از دست داد که نشان از کاهش آمار بیماران می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 07 January 2021

 یک بیمار کرونایی در استان سمنان جان باخت/ کاهش میزان ابتلا

به گزارش تابناک سمنان  آمارهای ارائه شده از دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت منتهی به روز پنج شنبه یعنی در بازه زمانی روز گذشته هفدهم دیماه ۹۹، تنها یک نفر در هشت شهرستان استان سمنان به دلیل کرونای قطعی جان خود را از دست داده است.

در این بازه زمانی همچنین ۹۳ مورد ابتلای جدید به بیماری کرونا به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته در همین روزها آمارها به یک سوم کاهش یافته که نشان از کم شدن شدت ابتلای کرونا می‌دهد.

روز گذشته نیز اعلام شد تمام هشت شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند و این استان شهرستان نارنجی و یا قرمز ندارد.

در ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۱۶ بیمار کرونایی قطعی از بیمارستان مرخص شدند و تعداد بستری‌ها در تمام استان ۱۰۶ نفر است. تعداد کل کرونایی های استان سمنان از اسفند ماه ۹۸ تا کنون ۲۱ هزار و ۲۲۲ نفر بیان شده که ۱۴ هزار و ۶۹۱ نفر از آنان سرپایی مداوا و نیاز به بستری شدن در بیمارستان نداشتند و دوران نقاهت شأن در خانه طی شد.

مجموعاً کرونا در سطح استان سمنان ۸۶۰ کشته برجای گذاشته است که پیک این جان باختگان در بهار ۹۹ و پاییز بوده است.

استان سمنان دارای دو دانشگاه در شاهرود و سمنان است و در نتیجه آمار کرونایی های استان سمنان مجموعه‌ای از آمار این دو دانشگاه محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار