مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:
تابناک-مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: فعالیت‌های قرآنی در هرمزگان بر اساس جداولی که از قبل ابلاغ شده نه‌تنها در بندرعباس بلکه در سراسر استان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۳۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰ 31 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست با رئیس دارالقرآن الکریم کشور اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی در هرمزگان بر اساس جداولی که از قبل ابلاغ شده نه‌تنها در بندرعباس بلکه در سراسر استان در حال اجراست. در اجرای این فعالیت‌ها هرساله نواقصی به دلیل کمبود امکانات وجود داشته اما کمبود اعتبار نباید مانعی برای تحقق اهداف و فعالیت‌های قرآنی ایجاد کند، از این رو فعالین قرآنی هرمزگان با انگیزه بالا و مجدانه فعالیت‌ها را دنبال می‌کنند.

وی افزود: بر اساس رویکرد جدیدی که سازمان دارالقرآن در خصوص ایجاد جریان فعالان قرآنی با رویکرد محتوایی، تربیتی و تبلیغی در پیش گرفته است، این رویکرد را سرلوحه همه برنامه‌های خود قرار داده‌ایم. البته این رویکرد در گذشته نیز وجود داشته اما در دوره جدید باید شتاب بیشتری به آن ببخشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: هرمزگان را به لحاظ کمیت نیروها و امکانات و زیرساخت‌ها نمی‌توان با سایر استان‌ها مقایسه کرد اما این تنگناها حرکت اصلی را متوقف نکرده است. در حوزه قرآنی باید به ‌سوی راه‌اندازی انجمن خیرین قرآنی حرکت کنیم، البته این موضوع در ادوار گذشته به عنوان یک ایده مطرح بوده و انجمنی نیز تشکیل شده اما اکنون باید با جدیت بیشتری به دنبال نوسازی و ساماندهی آن باشیم.

حجت الاسلام انصاری راد تصریح کرد: باید برای شتاب‌ده‌ی به فعالیت‌های قرآنی استان، تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های فرهنگی همچون ارشاد، اوقاف و آموزش و پرورش منعقد کنیم. متأسفانه در این حوزه شاهد پراکندگی و موازی کاری‌های بسیاری هستیم.
انتهای پیام /ز۲۳۷

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار