مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در بستر فضای مجازی به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 01 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علی صفدری با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در بستر فضای مجازی و شبکه آموزش دانش‌آموزی "شاد"، گفت: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از چند سال گذشته با هدف آشناسازی دانش آموزان با اهداف پیروزی انقلاب اسلامی به صورت حضوری در تعدادی از مدارس برپا می شد که امسال به دلیل مجازی شدن آموزش های مدارس به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا، این نمایشگاه ها هم به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برپا می‌شوند.

صفدری رویکرد نمایشگاه های مدرسه انقلاب را در دهه فجر امسال خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عنوان و ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه‌ها بتواند سهمی در اجرایی کردن بیاینه گام دوم انقلاب داشته باشند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت آشناسازی دانش آموزان با انقلاب اسلامی، اهداف و آرمان‌های آن، افزود: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه‌ها بتواند پاسخگوی ذهن پرسشگر دانش آموزان در مورد دلایل و اهداف پیروزی و تداوم انقلاب باشد.

صفدری ادامه داد: دانش آموزان امروز آینده سازان فردای کشور هستند و باید در جریان اتفاقات مهم انقلاب باشند تا بتوانند در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و از انقلاب حراست کنند.

صفدری از نمایشگاه های مدرسه انقلاب به عنوان یک کارگاه آموزشی برای دانش آموزان یاد کرد و گفت: این نمایشگاه ها امسال در حوزه‌های آموزش مهارت تولید محتوا در قالب های مختلف مثل پادکست(محصول صوتی)، کلیپ، موشن گرافی ... و سپس انتشار آن در فضای مجازی کار کرده و آثار تولیدی دانشآاموزان در نهایت در سایت مدرسه انقلاب بارگذاری می شود.

صفدری با بیان اینکه دهه فجر سال گذشته نمایشگاه های مدرسه انقلاب در نزدیک 60 مدرسه استان کرمانشاه و به شکل حضوری برپا شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال این نمایشگاه‌ها که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و در بستر فضای مجازی برگزار می شوند، دو برابر شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار