اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 15 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 04 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 15 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 15 بهمن بشرح زیر است:

کشف تجهیزات فنی بیت کویین در محمودآباد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش تقریبی 18میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سیدجعفر ساداتی در رابطه با این خبر بیان داشت: به منظورجلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد بامفسدان اقتصادی طرح تشدید مبارزه با قاچاق در دستورکارپلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محمود آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای یک شرکت تولیدی که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه اندازی و بهره برداری از دستگاه تولید ارزدیجیتال در آن کارگاه کرده بودند را شناسایی کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از دستگیری 2 نفر در این ارتباط خبر داد و افزود: ماموران در بازرسي از کارگاه متعلق به متهمان 90 دستگاه ماینر به همراه متعلقات آن کشف کردند.

سرهنگ ساداتی ارزش تجهیزات کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 18 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن پلمب کحل فعالیت متهمان، این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی، در ادامه تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.

ساداتی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.


----------------------------------------------------------


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 20 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز حوزه استحفاظی کلانتری 11 به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی ساری، افزود: در اجراي اين طرح، ماموران با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 20 متهم به سرقت، 16 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 34 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: در اجرای این طرح 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر، 2 دستگاه خودرو،2 دستگاه موتور سیکلت،3 تن چوب قاچاق، 300 متر کابل شبکه های برق و مخابرات،5 دستگاه مانیتور و 10 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد .

وی در پايان از توقیف 13 خودرو و 8 موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است .


----------------------------------------------------------


دستگیری قاچاقچیان چوب در شهرستان نور شهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 4 تن چوب در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب و محصولات جنگلی توسط قاچاقچیان در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: با توجه به این که به دلیل حضور ماموران در منطقه قاچاق چوب به وسیله خودرو برای قاچاقچیان غیر ممکن شده بود، این افراد با استفاده از اسب اقدام به حمل چوب و محصولات جنگلی در این منطقه می کردند.

سرهنگ داداش تبار، تصریح کرد: در این عملیات متهمان با مشاهده ماموران از محل متواری و در بازرسی از محل 4 تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

وی، افزود: در این راستا 9 راس اسب متعلق به قاچاقچیان توقیف و پس از هماهنگی های قضائی، به محل مناسب از پیش تعیین شده هدایت شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور از عزم راسخ پليس در برخورد با پديده قاچاق بخصوص چوب آلات جنگلی خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و سایر مسائل امنیتی مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------


توقیف موتورسنگین قاچاق در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: در اجرای این طرح ماموران یگان امداد شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را حین تردد در این شهرستان مشاهده و متوقف کردند .

سرهنگ داداش تبار ، ارزش این موتورسیکلت قاچاق را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 6 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: راکب این موتورسیکلت نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی از تحویل موتورسیکلت کشف شده به سازمان اموال تملیکی خبر داد و از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .


----------------------------------------------------------


کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از كشف 10 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ذات الله رضوانی" با اعلام این خبر، بیان داشت: به منظور جلوگیری از قاچاق چوب و فراورده های منابع طبیعی طرح مقابله با قاچاقچیان چوب در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی و عوامل جنگلبانی این شهرستان با اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی در منطقه آغوزبن موفق به توقیف 2 خودروی کامیون حامل چوب در این منطقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزشی بالف بر 250 میلیون ریال در بازرسی از این خودرها خبر داد و گفت: ضمن تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رضوانی در خاتمه عنوان داشت: طبيعت جزئي از حيات و زندگي انسان است و قطع چوب های جنگلی علاوه بر آسیب و خسارت به طبیعت، منجر به از بین رفتن حق حیات در نسل آینده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار