رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد: بیش از ۸۰ هزار تُن کالای اساسی شامل شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و برنج در میادین میوه و تره بار تا پایان سال در سطح استان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 08 March 2021

 

یدالله صادقی روز دوشنبه با بیان اینکه توزیع این اقلام از بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، به خبرنگاران گفت: ۳۵ هزار تن شکر فله جهت مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و ۲۹ هزار و ۹۶۰ تُن شکر مصرف خانوار در بسته بندی یک کیلوگرمی با قیمت هشت هزار و ۷۰۰ تومان در تهران توزیع می‌شود.

وی همچنین درباره توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازاری اظهار کرد: در این طرح مرغ منجمد به میزان یک هزار و ۶۰۰ تن با قیمت مصرف کننده ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت گوساله منجمد به میزان ۸۰۰ تن با قیمت مصرف کننده ۸۰ هزار تومان، در مراکز توزیع شامل واحدهای صنفی دارای مجوز و اعضای صنف مرغ و ماهی، سازمان میادین میوه و تره بارشهرداری، شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی توزیع می‌شود.

صادقی همچنین از توزیع ۱۴ هزار تُن برنج وارداتی تایلندی و هندی به قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ و ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد.

به گفته این مقام مسئول، واحدها و تالارهای پذیرایی، بیمارستان‌ها، مراکز خیریه، نهادهای امدادی و بسیج که در قالب کمک‌های مومنانه فعال هستند نیز می‌توانند با دریافت حواله از سازمان صمت برای عرضه این اقلام، اقدام کنند.

هم اینک بیش از ۲۴۰ میادین میوه و تره بار فقط در پایتخت فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار