حناچی:
شهردار تهران گفت: برج باغ‌های پایتخت به پارک و فضای عمومی تبدیل شد و در اختیار مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 08 March 2021

 

پیروز حناچی روز دوشنبه در حاشیه مراسم کاشت درخت صلح و دوستی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بنا بر مصوبه شورای شهر مبنی بر ممنوعیت ایجاد برج باغ، بسیاری از برج باغ هایی که در پهنه R یعنی محدوده مسکونی قرار داشتند و قابل ساخت و ساز بودند، به پارک تبدیل شد.

وی یادآورشد: در انجام این ماموریت بسیاری از نهادها از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام راحل(ره) و شهرداری تهران همکاری و مشارکت داشتند.

حناچی اظهارداشت: در حقیقت این سیاست، به عنوان راهبرد جدید در شهرداری پایتخت دنبال می شود و دستورات لازم هم برای حفظ خاک، فضای سبز و باغات داده شده است.

شهردار تهران در خصوص تمهیدات شهرداری برای ادامه ساماندهی به تپه های عباس آباد گفت: تهدیداتی که پیش از این درباره تپه‌های عباس وجود داشت، به حداقل رسیده است.

وی اضافه کرد: با دستوری که رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۶۸ دادند و پیرو آن، طرحی که در شورای عالی معماری و شهرسازی و همینطور در کمیسیون ماده ۵ هم مصوب شد تکلیف اراضی عباس آباد مشخص است و این فضا، فضای باز، فرهنگی و سبز است و چنین نیز خواهد ماند.

در ادامه این مراسم، حناچی به همراه سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف حاضر در مراسم در بخشی از زمین های حاشیه دریاچه هنر در اراضی عباس آباد، درخت زیتون غرس کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار