جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: ضرورت رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی با توجه به جمعیت بالای شهرستان احساس می شود همچنین نظارت بر بازار شب عید به جد در حال انجام است.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 10 March 2021

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تیم های نظارتی طبق روال پیشین خود همچنان در سطح شهرستان فعال اند و امور جامعه را تحت کنترل دارند.

وی افزود: در صورت مشاهده نقض پروتکل های بهداشتی برخوردهای لازم صورت می گیرد و با اصنافی که به نکات بهداشتی بی توجه اند برخورد های قانونی خواهد شد، همچنین اطلاع رسانی جهت هوشیاری بیشتر مردم از طریق بلندگو ها، فضای مجازی و برخوردهای چهره به چهره در حال انجام است.

فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: هدف از این اقدامات این است که مردم با احساس مسئولیت و توجه بیشتر در راستای حفظ و صیانت از سلامتی خود دقت نظر داشته و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، از آن جایی که شهرستان اسلام آباد در مسیر ارتباطات غرب استان قرار دارد و رفت و آمدها در سطح گسترده ای در حال انجام است لذا نیاز به رعایت موازین بهداشتی بیشتر احساس می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با رعایت سه اصل فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن مکرر دست ها می توان تا حد چشمگیری از انتقال بیماری کرونا جلوگیری کرد، از طرف دیگر شهرستان ما در مسیر کریدور جنوب خوزستان به غرب و شمال غرب قرار دارد که طبیعتا با توجه به شدت آلودگی ها در استان خوزستان و رفت و آمدهایی که در این مسیر انجام می گیرد خطراتی را برای شهرستان ما در پی دارد که نیازمند توجه جدی مردم به این مسئله است.

وی متذکر شد: با توجه به روز های پایانی سال و تب و تاب بازار، فعالیت ها و خرید های مردم، تیم های نظارتی ما با حضور اداره صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه ها بخصوص اصناف در حال بازدید و تشدید نظارت ها هستند و تلاش می شود با تامین کالاهای اساسی مردم و نظارت بیشتر بر بازار، شرایط خوبی را در روزهای پایانی سال برای مردم رقم بزنیم‌.

حیدری بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و وضعیت بازار از کسبه نیز انتظار داریم به جهت افزایش سودآوری خود و رعایت حال مردم همکاری لازم را با ما و مردم داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار