مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خبر داد؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از انفجار منزل مسکونی در پاکدشت خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه و ریزش آوار ۲ نفر فوت و ۱۴ تن مصدوم شده اند.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 14 March 2021

 

به گزارش تابناک تهران، شاهین فتحی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از انفجار گاز در منزل مسکونی پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: بر اثر این حادثه و ریزش آوار ۲ نفر فوت و ۱۴ تن مصدوم شده است.

فتحی با اشاره به اینکه این واحد مسکونی در بلوار رحیمی پاکدشت واقع شده بود گفت: ساعت ۴ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز یکشنبه ۲۴ اسفندماه این حادثه به هلال احمر استان تهران گزارش داده شد که طی آن بلافاصله ۳ تیم ارزیابی عملیات جست جو و نجات شهری از پاکدشت و ۲ تیم سگ‌های زنده یاب از پیشوا در محل حادثه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۸ تن آسیب دیده بودند افزود: با تلاش نیروهای امدادی حاضر در صحنه حادثه، ۱۲ نفر از مصدومین این حادثه به طور سرپایی مداوا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان داشت: از مجموع ۵ نفر محبوس در زیر آوار ساختمان، خوشبختانه سه نفر از ساکنین با همکاری عوامل آتش نشانی و هلال احمر زنده خارج شده و جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند، اما متأسفانه پیکر دو نفر فوت شده نیز از زیر آوار خارج شد که تحویل عوامل انتظامی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار