معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فاز دوم طرح شهید سلیمانی به زودی اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 15 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: ۱۶۸ پزشک متخصص، ۲۱۹ پرستار، ۶۰۴ بهروز و بیش از پنج هزار و ۵۰۰ بسیجی در طرح شهید سلیمانی در ابعاد مختلف مشغول به خدمت رسانی هستند.
وی با اشاره به خدمت رسانی ۴۹۹ پایگاه سلامت در این راستا به مردم گفت: بیش از ۱۰۸ هزار نفر در خانواده‌های استان به عنوان سفیر سلامت ساماندهی شده‌اند که به طور مستمر برای آنها برنامه‌های آموزشی و خوراک محتوایی در نظر گرفته می شود.
وی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم در طرح شهید سلیمانی انجام تست‌های سریع بوده که تاکنون بیش از ۴۸ هزار و ۴۵۹ تست انجام شده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۷۸ مورد آن مثبت و ۳۶ هزار و ۶۸۱ مورد منفی بوده که برای انجام این تست بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان و پرستاران آموزش تخصصی دیدند.
دکتر علیمحمدی یادآورشد: همواره یکی از دغدغه‌های مهم در طول شیوع بیماری کرونا، وجود افراد پرخطر بوده که با اجرای طرح شهید سلیمانی، برنامه‌های حمایتی و نظارتی ویژه ای برای این گروه ها در نظر گرفته شد که در این راستا بیش از ۱۲۵ هزار نفر از افراد سالمند و بیش از ۱۵۱ هزار بیمار زمینه‌ای و مادران باردار تحت پوشش قرار گرفتند که در مجموع بیش از ۲۷۶ هزار از افراد پر خطر را شامل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار