مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری اولین جشنواره ملی حضرت زینب (س) به میزبانی این استان خبر داد و گفت: تیرماه ۱۴۰۰ که اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود می‌تواند سرآغازی برای یک فعالیت ملی با نام حضرت زینب (س) برای این استان باشد.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹ 16 March 2021

اولین جشنواره ملی حضرت زینب (س) در سمنان برگزار می شود

 

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح در نشستی با هدف بررسی چگونگی برگزاری این جشنواره ملی با اشاره به برگزاری جشنواره های رضوی در کشور گفت: جشنواره‌های رضوی با برگزاری جشنواره شعر رضوی ابتدا در کرمان آغاز شد و امروز شاهد گذشت ربع قرن از جشنواره شعر رضوی هستیم و این امر پایه گذار یک حرکت ملی در کشور شد.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی و هدف‌گذاری چنین حرکت و الگویی برای جشنواره ملی حضرت زینب (س) ابراز امیدواری کرد: روزی شاهد گذشت و برگزاری ربع قرن جشنواره حضرت زینب (س) در کشور باشیم.

فلاح، برگزاری جشنواره‌ها و فعالیت های فرهنگی هنری را نرم‌افزارهای فرهنگی هنری دانست و با بیان اینکه مجتمع‌ها و تاسیسات سخت افزارهای فرهنگی هنری هستند خاطرنشان کرد: اهمیت نرم افزارهای فرهنگی و هنری از سخت افزارها بسیار بیشتر و تاثیرگذارتر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دبیرخانه جشنواره ملی حضرت زینب (س) که برگزاری آن توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان محول شده است در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار مستقر و فعال است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار