سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران از مصدومیت ۵۵۳ نفر در جریان حوادث شب گذشته و فوت ۳ نفر در سطح استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 17 March 2021

 

سعید مهرسروش سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال گفت: در استان تهران متأسفانه 3 نفر فوت کردند که یکی از جان‌باختگان نوجوان 15 ساله‌ای در جاجرود بود و در صحنه حادثه فوت کرده و 2 جان‌باخته دیگر با سنین 18 و 31 سال که به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان شهدای تجریش فوت کردند.

وی افزود: به طور کلی 553 نفر در جریان حوادث شب گذشته مصدوم شدند که 17 نفر در محل درمان شده‌اند، 413 نفر ترخیص از بیمارستان و 122 نفر در بیمارستان بستری شده و متاسفانه پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به‌سر می‌برند.

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران در ادامه گفت: متأسفانه 61 مورد قطع عضو، 216 مورد آسیب به چشم و 170 مورد سوختگی در استان تهران گزارش شده است.

مهرسروش در پایان خاطرنشان کرد: 41 درصد مصدومان سن 8 تا 16 سال دارند و 37 درصد از مصدومان عابران پیاده بودند و متأسفانه استان تهران از نظر حوادث چهارشنبه آخر سال 1399 بیشترین تعداد مصدوم را داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار