عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بایستی زلزله در تهران را جدی بگیریم، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، درخواست می‌شود که مسئولان مربوطه اعم از هلال احمر، سازمان مدیریت بحران و... برای هماهنگی بیشتر به شورای شهر تهران دعوت شوند.
کد خبر: ۹۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 15 September 2015
غلامرضا انصاری در جریان یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: چندی پیش نکاتی را در خصوص زلزله تهران مطرح کردم که قابل پیگیری است.

وی تصریح کرد: با توجه به جدی بودن وقوع زلزله در شهر تهران، بنده پیشنهاد می‌دهم شورای شهر تهران جلسه‌ای را برای هماهنگی بیشتر با مسئولان مربوطه اعم از هلال احمر و سازمان مدیریت بحران به این موضوع اختصاص دهد.

انصاری تأکید کرد: با توجه به اینکه شورای شهر تهران م تولی هماهنگی فیمابین دستگاه‌های مختلف در شهر تهران در زمینه زلزله است، این جلسه می‌تواند این هماهنگی و تعامل را افزایش دهد.

در ادامه جلسه، الهه راستگو معاون مالی و اداری شورای شهر تهران ضمن تشکر از ریاست شورای شهر تهران و اعتماد وی جهت سپردن مسئولیت مالی و اداری شورای شهر تهران اظهار داشت: بنده صمیمانه از مهندس چمران تشکر می‌کنم، ضمن اینکه از تلاش‌های همکارانم آقایان کاشانی و شجاع‌پوریان در این سمت تشکر می‌کنم و امیدوارم در دوره جدید نیز بتوانم از تجربیات این عزیزان استفاده کنم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار