جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار اسلام آباد غرب با اشاره به زرد بودن وضعیت شهرستان گفت: دور همی‌ها عامل اصلی انتشار ویروس کروناست که باید از آن‌ها پرهیز شود.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 23 March 2021

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت شهرستان اسلام آباد از نظر رنگ بندی زرد است، بر اساس جلساتی که با ستاد کرونا داشتیم تمام تیم‌های نظارتی را جهت کنترل شرایط با روال معمول فعال کردیم، همچنین اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها برای آگاه سازی مردم در حال اجرا است.


وی افزود: جهت جلوگیری از ایجاد تجمعات گسترده مردم، آرامستان‌ها را پیش از جمعه آخر سال مسدود کردیم و مانع از ورود افراد به این اماکن شدیم.


فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: توصیه می‌شود مردم از تشکیل دورهمی‌ها و پذیرش مهمانان نوروزی جدا خودداری کنند چرا که با رفت و آمد‌هایی که بین خانواده‌ها از طریق برگزاری مهمانی‌ها انجام می‌گیرد سبب جا بجایی ویروس و عدم قطع زنجیره آن می‌باشد و این موضوع باعث فراهم آوردن زمینه آلودگی در جامعه می‌شود.


این مسئول خاطر نشان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم همچنان در ادامه تعطیلات سال جدید حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تشکیل اجتماعات خودداری کنند تا با همکاری و هماهنگی جمعی بتوانیم به سمت وضعیت آبی پیش برویم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار