در مراسمی با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران، برهان رضایی به عنوان رئیس جدید دادگستری دماوند معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 12 April 2021

 

مسعود ستایشی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری دماوند در سالن فرمانداری شهرستان اظهار کرد: تمام تلاش ما باید برای ارتقای اعتماد مردم به حاکمیت باشد و با توجه به انتخابات پیش رو، رمز موفقیت ما رضایت‌مندی مردم است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه شهرستان دماوند ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی، دامداری، منابع و صنایع غذایی دارد و جزو مجموعه‌های منحصر به فرد استان تهران است، گفت: با توجه به شعار سال، وجود شهرک‌های صنعتی در دماوند ظرفیت‌ خوبی در راستای تحقق تولید است.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران یادآور شد: بحث تولید در راستای اقتدار و حفظ تمامیت در مسائل بین الملل بسیار تعیین کننده است و باید نظارت صحیحی بر آن انجام گیرد.

تصمیم در خصوص پرونده‌های حوزه تولید نباید به تعویق بیفتد

ستایشی با تأکید بر اتخاذ تصمیم در خصوص پرونده‌های حوزه تولید عنوان کرد: تصمیم در این خصوص باید با اهتمام ویژه مورد توجه قرار گرفته و رسیدگی به آن نباید به تعویق بیفتد؛ دستگاه قضایی باید همواره در راستای حفظ حقوق بیت المال تلاش کند.

مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند، در این نشست تصریح کرد: رئیس سابق دادگستری دماوند از جمله مدیران با اخلاقی است که در طول خدمت در این شهرستان با حُسن خلق، الگوی مناسبی برای همه مدیران بوده و از جایگاه مدیریتی خود به نیکی محافظت کرد.

وی اضافه کرد: در صورت عدم همراهی سه قوه، مشکلات عدیده‌ای بروز خواهد کرد، اما خوشبختانه مدیران حوزه اجرایی شهرستان دماوند تعامل بالایی با مدیران قضایی دارند.

فرماندار شهرستان دماوند، ضمن اعلام آمادگی مدیران شهرستان برای تعامل و همراهی سیاست گذاری حوزه قضایی، تأکید کرد: امیدواریم به سمتی پیش برویم که در پایان دوره مدیریتی، کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهیم.

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در این نشست با اشاره به این که اجرا جایگاه بلندی است که باید با تکریم ارباب رجوع همراه باشد، خاطرنشان کرد: تلاش ما همواره خدمت رسانی به مردم بوده و رضایت‌مندی مردم بسیار حائز اهمیت است؛ تلاش مدیران ما خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت خون شهدا است.

در پایان این نشست برهان رضایی به عنوان رئیس جدید دادگستری دماوند معارفه شد و از زحمات حامد ناظمیان رئیس سابق دادگستری دماوند تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار