فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک دستگاه تریلی با محموله لودر قاچاق به ارزش ١١٠ میلیارد ریال توسط ماموران ایستگاه بازرسی محور شاهرود توقیف شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵ 28 April 2021

لودر ١١٠ میلیارد ریالی قاچاق در شاهرود توقیف شد

 

به گزارش  تابناک سمنان سردار عبدالله حسنی  اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه تریلی با محموله لودر دستور ایست دادند.

وی افزود: در بررسی های نخست ماموران مشخص شد این محموله فاقد مدرک ،سند قانونی و گمرکی است و به صورت قاچاق بارگیری شده است.

حسنی از توقیف محموله و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: ارزش ریالی لودر کشف شده برابر نظر کارشناسان امر ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در خبر دیگری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل هوایی در شهرستان دامغان و روستاهای اطراف با توجه به خسارات وارده به شبکه برق رسانی و ایجاد مشکلات عدیده برای شهروندان، پیگیری های مجدانه پلیس در این راستا آغاز شد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی به عزم جدی و انجام تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی دامغان در این خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی در گام بعدی، فردی ۳۳ ساله را با سوابق کیفری متعدد، در سطح شهرستان گرمسار شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم دستگیر شده مقابل ادله محکم و غیرقابل انکار پلیس به ۱۲۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی با همدستی دو تن از دوستان خود در دامغان و دیگر شهرستان های استان سمنان  اعتراف کرد.

میراحمدی انگیزه مجرم از ارتکاب جرم را تامین هزینه های مصرف مواد مخدر اعلام کرد و گفت: دو همدست دیگر وی که یکی از آنان زن بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، مقابله با جرائم ،به خصوص سرقت را از اولویت های ماموریتی پلیس در استان عنوان کرد و گفت: پلیس تمام توان و تلاش خود را برای کاهش و کنترل این جرم به کار خواهیم گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار