تنها چیزی که از مخالفان موسیقی می شنویم این است که این کارها در مملکت اسلامی درست نیست.همین! براستی چرا درست نیست؟نکند ریشه مسائل اقتصادی مردم، اختلاس ها و مشکلات اجتماعی و عدم ازدواج جوانان و رشد روزافزون طلاق همه به خاطر این کنسرت هاست که همه این روزها فقط به کنسرت ها می پردازند و دیگر مسائل جایی در بین سخنان بزرگان ندارد.
کد خبر: ۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸ 02 March 2015
واقعا معلوم نیست که برگزاری کنسرت های موسیقی چه ضرر و زیانی را متوجه کشور ما می کند که انقدر مقامات و مسئولان راجع به آن سخن می گویند.
تنها چیزی که از مخالفان موسیقی می شنویم این است که این کارها در مملکت اسلامی درست نیست.همین!
براستی چرا درست نیست؟نکند ریشه مسائل اقتصادی مردم، اختلاس ها و مشکلات اجتماعی و عدم ازدواج جوانان و رشد روزافزون طلاق همه به خاطر این کنسرت هاست که همه این روزها فقط به کنسرت ها می پردازند و دیگر مسائل جایی در بین سخنان بزرگان ندارد. 
در ادامه ی لغو کنسرت ها در شهر های مختلف،فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن طرفداری از این مساله،امروز در جمع خبرنگاران به طرح مسائلی پرداخت که گفتنش خالی از لطف نیست.

البته ایشان با موسیقی فاخر مخالفتی نداشته و فقط مطرب گری را در شان سومین حرم اهل بیت نمی دانند.
ایشان همچنین اشاره ای هم به این مساله داشتند که مجوز وزارت ارشاد قانون نیست.به بیان دیگر یعنی پس از صدور مجوز امکان لغو آن وجود دارد،که البته این قانون هم در جایی نوشته نشده است.

همه می دانیم که شهر شیراز یکی از شهرهایی بوده که همواره از نظر فضا و مکان،مناسب برای برگزاری انواع موسیقی بوده و مردم هنردوستش همیشه پذیرای هنرمندان بوده اند.با این حال سردارسرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در ادامه ی صحبتهایش افزود :برگزاری کنسرت‌های موسیقی باید متناسب با فضا و اقتضائات زمانی و مکانی انجام شود.
وی در ادامه اشاره ای هم به تار و تنبک داشتند،سازهایی که مایه ی فخر فرهنگی ماست را مایه ی مطرب گری نامیدند.
سردار ادامه داد که نخواهیم گذاشت آقایان مطرب‌بازی راه بیندازند و بگویند کاری به مردم نداریم.

فرمانده ارشد سپاه فجر فارس، با تصریح این‌که فارس امروز بیش از هر زمانی نیازمند آرامش است، گفت: والله قسم که مخالفت‌های بنده بر مبنای مسائل سیاسی نیست، اگر قبلا هم از وقوع چنین اتفاقی و برگزاری کنسرت موسیقی مبتذلی مطلع می‌شدیم، قطعا این حرف‌ها را می‌زدیم.

غیب‌پرور با بیان این مطلب که اینجا دیار 15 هزار شهید و سومین حرم اهل بیت(ع) است، گفت: ما پیشنهاد دادیم که برای برگزاری کنسرت موسیقی یک تیم تعیین شود و تصمیم‌گیری کند، تا براساس مصالح عمل شود.
کاش یک نفر پیدا می شد و دقیقا تعریف مطربگری را برای عموم شرح می داد.چرا که در روزهای اخیر دیده شده که حتی کنسرت موسیقی فاخر و اصیل ایرانی نیز لغو گردیده.
مردم نیاز به شادی و تفریح دارند خصوصا در این وضعیت اقتصادی که خیلی ها تحت فشار و استرس هستند چه ضرری برای چه کسی دارد که مردم با شنیدن موسیقی مورد علایقشان دمی بیاسایند.

برچسب ها: موسیقی ، لغو کنسرت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
اختلاس می کنند عیب نداره دزدی می کنند دروغ میگن همه ی جوون ها افتادند به هرزگی و سیگار کشیدن و مشروب خوردن و بیحجاب شدن و اینها عیب نداره بیکاری عیب نداره نمی تونن ازدواج کنن عیب نداره فقط نباید کنسرت برگزار بشه.
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
البته این مسئولان عزیز اینقدر در مورد موسیقی صحبت می کنند دلیل داره بدون دلیل هم نیست این دوستان زرنگ تر از این حرف ها هستند که کاری را بدون دلیل انجام بدهند اینها در مورد موسیقی حرف می زنند و هی جو سازی می کنند ........................................................
موسیقی در دین مطهر اسلام امری است نا پسند که پیغمبر گرامی اسلام و تمامی امامان ان را نهی کردند و با ان مبارزه می کنند و ان را عامل فقط و بد بختی و نزول بلا و قساوت قلب و از بین رفتن قوه ی عقل می دانند کمی تحقیق و مطالعه هم بد نیست بکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار