مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری دومین مانور گسترده «موتورسوار خوب» گفت: این مانور از امروز در تقاطع جمهوری- ولیعصر(عج) آغاز شد و به مدت ۱۰ روز در نقاط پرتردد پایتخت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 19 May 2021

به گزارش تابناک تهران از اعلام روز چهارشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی دانشور اظهارداشت: پویش «موتورسوار خوب» که از دی ماه سال ۹۸ با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج رفتارهای خوب موتورسواری در پایتخت آغاز شده است، تا پایان شهریور ادامه دارد.

وی گفت: علاوه بر اقدامات مستمر با همکاری شهرداری تهران و پلیس راهور در تشویق موتورسواران به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مانورهایی نیز در تقاطع های پرتردد و مهم شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران افزود: مانور موتورسوار خوب در سه بخش «مرگ و زندگی»، «کادر درمان» و «فوتبالیست‌ها» از امروز در تقاطع جمهوری-ولیعصر(عج)، حافظ و استانبول برگزار شد.

دانشور بیان کرد: خوشبختانه این مانور با استقبال شهروندان و موتورسواران همراه بود که در بخش‌های مرتبط پیام‌های هشداری و همچنین آموزشی و سرگرمی به راکبان موتورسواران و خانواده آنها ارائه می‌شد.

وی با اشاره به ادامه برگزاری مانور موتورسوار خوب تا هشتم خردادماه گفت: این برنامه در روز بیست ‌و نهم اردیبهشت در تقاطع ولیعصر(عج) - ونک، میرداماد و پارک وی، سی‌ام اردیبهشت در تقاطع آزادی-جمهوری و رودکی، یکم خرداد در تقاطع انقلاب-طالقانی، جهان نما و حافظ دنبال خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران بیان کرد: مانور موتورسوار خوب دوم خرداد در تقاطع طالقانی- سمیه، حافظ و ولیعصر(عج)، سوم خرداد در تقاطع مطهری- سهروردی، ولیعصر و شریعتی، چهارم خرداد در تقاطع شریعتی- پل سیدخندان، میرداماد و میدان قدس، پنجم خرداد در تقاطع اشرفی- میدان صادقیه، میدان پونک و میدان قدس، ششم خرداد در تقاطع مولوی-صاحب جم، خیام و میدان اعدام و در ۸ خرداد در تقاطع مصطفی خمینی-سیروس، سرچشمه و شوش اجرا می‌شود.

دانشور با اشاره به اینکه ۳۶ درصد متوفیان حوادث رانندگی و حدود ۵۸ درصد مصدومین حوادث رانندگی مربوط به موترسیکلت سواران است، اظهارداشت: پویش موتورسوار خوب با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج رفتارهای خوب موتورسواری، جامعه هدف را به سوی قانون‌مداری هدایت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار