رئیس ستاد رئیسی در استان بوشهر؛
تابناک- رئیس ستاد آیت الله رئیسی در استان بوشهر گفت: ستاد رئیسی در استان بوشهر بعد از اعلام تایید صلاحیت‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کند/ لاریجانی و جهانگیری رقیب اصلی رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ هستند/ کاندیدای اصولگرا به نفع رئیسی کناره گیری می‌کنند/ پزشکیان می‌تواند به پدیده این انتخابات تبدیل شود.
کد خبر: ۹۶۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 21 May 2021

قاسم برجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر با اشاره به حکم خود بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر، اظهارداشت: ستاد رئیسی در استان بوشهر بعد از اعلام تایید صلاحیت‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در کنار این ستاد ائتلاف یک شورا نیز برای هماهنگی ستادها راه اندازی می‌شود، افزود: کارهای اداری راه اندازی ستاد آغاز شده اما رسما بعد از اعلام تایید صلاحت ها احکام شهرستان‌ها نیز اعلام می‌شود.

رئیس ستاد رئیسی در استان بوشهر با اشاره به اینکه کمیته رسانه و فضای مجازی ایجاد شده است، بیان کرد: در تمامی شهرها، روستاها، بخش‌ها و محلات کانال‌هایی در فضای مجازی راه اندازی شده است.

 برجویی با عنوان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا خواستار فعالیت مجازی مردم هستیم، تصریح کرد: از افرادی که داوطلبانه به صورت میدانی قصد فعالیت دارند نیز استقبال می‌شود.

وی در خصوص اینکه چه فرد یا افرادی رقیب آیت الله رئیسی در انتخابات هستند، خاطر نشان کرد: اگر لاریجانی و جهانگیری بتوانند از سد شورای نگهبان عبور کنند که احتمال تایید لاریجانی قطعی است، میتوان آنها را رقیب آیت الله رئیسی در انتخابات دانست.

 رئیس ستاد رئیسی در استان بوشهر با عنوان اینکه رقیب اصلی آیت الله رئیسی ناکارآمدی است، عنوان کرد: همچنین پزشکیان نیز در صورت تایید می‌تواند به پدیده انتخابات ۱۴۰۰ تبدیل شود و نهایتا وجود کاندیدا با دیدگاه های مختلف می‌تواند به حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح کمک کند.

برجویی در خصوص وجود چهره های اصولگرا در رقابت انتخابات و شکسته شدن رای آیت الله رئیسی، گفت: این دوره با دوره های گذشته کاملا متفاوت است در اکثر برنامه‌ها شاهد بودیم افراد اصولگرایی که کاندید شدند خود را رقیب آقای رئیسی نمی‌دانند و در جریان انقلاب می گویند اگر جمع بندی به فرد اصلح رسید گزینه آخر گزینه اصلح است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود به نظر میرسد اجتماع، رئیسی را بعنوان گزینه اصلی جریان انقلاب انتخاب و به غیر از برخی که خود را مستقل معرفی کردند، مانند ضرغامی دیگر افراد مانند سعید محمد، محسن رضایی، سعید جلیلی و رستم قاسمی به نفع آیت الله رئیسی از حضور در میدان رقابت کناره گیری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار