مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:
تابناک- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 614 هزار پرس غذای گرم و سبد کالای خشک معیشتی میان نیازمندان سراسر استان توزیع شده است.  
کد خبر: ۹۶۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 22 May 2021

 به گزارش خبرگزاری تابناک ازبوشهر، احمد لطفی، اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان که معمولا در طول این ماه به معیشت نیازمندان تحت حمایت کمک می شود، بیش از 614 هزار پرس غذای گرم و سبد کالای خشک میان نیازمندان سراسر استان توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: از این تعداد کمک ها، 475 هزار 228 پرس غذای گرم طبخ و توزیع شده است و 54 هزار 424 سبد کالای معیشتی و 84 هزار و 788 پرس افطاری ساده توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: برای طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین توزیع سبد کالای خشک بیش از 381 میلیارد ریال هزینه بر آورد شده است.

لطفی خاطر نشان کرد: همه این فعالیت و دستاوردها از طریق همکاری و کمک های مردم خیّر و نیکوکار هم استانی،مراکز نیکوکاری، بسیج، مساجد، حسینیه ها، هیئت های مذهبی و ...محقق شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان با تقدیر از مشارکت فعال مردم عزیز و نوع دوست هم استانی در اجرای این طرح و کمک به معیشت نیازمندان در این ماه معنوی و پر خیر و برکت، گفت: این کمک ها در ماه مبارک رمضان به غیر از زکات فطریه ماه مبارک است که زکات فطریه هم پس از جمع بندی نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

 انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار