ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان سمنان به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۶۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 23 May 2021
ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف استان سمنان فعال شد

 

به گزارش تابناک سمنان ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با حضور مؤثران و چهره‌های شاخص انقلابی در این استان، فعالیت خود را برای انتخابات 1400 آغاز کرد.

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حکمی "همت هادیان" را به‌ عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان منصوب کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این حکم ابراز امیدواری کرد که فرآیند برگزاری انتخابات 1400 با فعالیت این ستاد و با شور مردمی و مشارکت حداکثری پی گرفته شود.

حدادعادل در این حکم، پیگیری تشکیل ستادهای شهرستانی و نظارت بر عملکرد آنها با رعایت منافع ملی، بایسته‌های اخلاقی، کرامت انسانی و صداقت انتخاباتی، سرلوحه قرار دادن اصولی همچون هماهنگی، برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند، تعامل و کار گروهی، نوآوری در شیوه‌های جذب حداکثری مخاطب و غیره را از عمده اهداف ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان عنوان کرده است.

بر اساس مفاد حکم رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خطاب به رئیس ستاد انتخاباتی این شورا در استان سمنان "این ستاد تلاش می‌کند تا ضمن برگزاری انتخاباتی شورانگیز و پرشکوه با حضور اثربخش آحاد مختلف جامعه، زمینه‌ موفقیت جریان انقلاب و پیروزی کاندیدای اصلح این جریان یعنی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات پیش‌رو فراهم آورد".

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار