فرماندار شهرستان پردیس گفت: صلاحیت ۹۶ نفر در پردیس، ۵۴ نفر در بومهن، ۱۵ نفر در شهر خسروآباد و ۱۳ نفر در شهر سعید آباد برای انتخابات شورای اسلامی شهر تأیید شد.
کد خبر: ۹۶۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 25 May 2021

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه برگزاری شورای اداری این شهرستان که با محوریت انتخابات برگزار شد، اظهار‌کرد: روند عادی و جاری فعالیت ادارات باید در ماه‌های پایانی دولت تقویت شود و سطح مشارکت‌ها بالاتر رفته و با نزدیک شدن به پایان دولت فعالیت‌ها بیشتر شود.

وی گفت: متأسفانه برخی فقط ضعف‌های دولت را می‌بینند و خدمات و اقدامات زیادی که برای امنیت و آرامش مردم انجام شده را نادیده می‌گیرند.

فرماندار پردیس افزود: قبول داریم که مشکلت زیاد و امکانات کم است، اما دیدن نیمه خالی لیوان صحیح نیست و باید تلاش‌هایی که در این دوره انجام شده را بیان کرد.

رضایی ادامه داد: مشکلات دولت طی چهار سال گذشته بسیار‌ زیاد بوده به طوری که طی ۴۲ سال گذشته هیچ‌وقت دولت و نظام تا این حد تحت فشار تحریم‌ها و چالش‌ها نبوده است.

وی اضافه کرد: اقدامات تخریبی زیادی بر علیه رئیس جمهور طی ماه‌های اخیر اتفاق افتاده و برجام که در دولت یازدهم نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی بوده و مورد تأیید مقام رهبری، تعداد زیادی با آن مخالف بودند و انتقادهای تخریبی، سطحی و بی‌مورد زیادی بر علیه دولت بیان کردند.

فرماندار پردیس با اشاره به پیشگیری از جرائم انتخاباتی در شهرستان، تشریح کرد: خوشبختانه در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده و برای متخلفان انتخاباتی شرایط را به شدت سخت خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که متخلفان انتخاباتی در شهرها جولان بدهند.

رضایی تأکید کرد: در سال جهش تولید ۱۸ هزار میلیارد پروژه عمرانی در شهرستان پردیس عملیاتی شد که ۳۹۵ میلیارد ریال از محل قانون بودجه و اشتغال مستقیم جذب شده است‌.

وی عنوان کرد: رشد اشتغال ۴۱ و ۷ دهم درصدی با اشتغال ۴ هزار و ۳۰۰ نفری طی سال گذشته در شهرستان پردیس محقق شده که در این خصوص ۳۷۳ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت نام کردند.

فرماندار پردیس یادآور شد: در طی یک سال ۳ تا ۴ هزار میلیارد ریال بودجه برای این شهر از منابع ملی و دولتی تأمین شده است و این در حالی بود که بودجه بسیاری از استان‌ها به یک هزار میلیارد ریال هم نمی‌رسید.

رضایی خاطرنشان کرد: از بین ۲۶۷ واحد کارگاهی صنعتی غیر فعال شهرستان پردیس ۹۶ واحد فعال و به چرخه تولید بازگشتند و با تلاش مسؤولان شهرستان و شرکت عمران مشکلات زیادی مانند فاضلاب در شهرهای پردیس و بومهن رفع شد.

وی در خصوص کمبود برق و آب، بیان کرد: صرفه جویی در مصرف آب و برق در ادارات شهرستان باید در اولویت قرار بگیرد زیرا امسال با توجه به کمبود نزولات آسمانی در فصل زمستان نیز با مشکل کم آبی و خشکسالی مواجه هستیم.

فرماندار پردیس متذکر شد: شعار انتخابات پیش رو مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت است که هر کدام از این مؤلفه‌ها در جای خود قابل بحث است.

رضایی اعلام کرد: دشمنان بیماری کرونا را دست آوریزی برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات مطرح می‌کنند، اما ما کمیته سلامت و کمیته واکسن را تشکیل داده‌ایم و برای تحویل حجم انبوه واکسن برنامه‌ریزی و چند محل برای تزریق واکسن و تأمین سلامت شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی در‌خصوص تأیید صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات شورای اسلامی، گفت: انتخابات سلیقه‌ای نیست و ملاک همه امور در انتخابات مُر قانون است و همه ما موظف به رعایت قانون در تمام مراحل انتخابات پیش رو هستیم و در بحث امنیت انتخابات با هیچ فردی تعارف نداریم و با متخلفان خرید و فروش رأی به شدت برخورد قانونی خواهیم داشت و کاندیداها نیز موظف به رعایت قانون هستند.

فرماندار پردیس اذعان کرد: صلاحیت ۹۶ نفر در پردیس، ۵۴ نفر در بومهن، ۱۵ نفر در شهر خسروآباد و ۱۳ نفر در شهر سعید آباد برای انتخابات شورای اسلامی شهر تأیید شد.

رضایی با اشاره به رد صلاحیت ۷۸ نامزد افزود: نیروی انتظامی، سپاه و بسیج برای همکاری در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند و از شهرداران پردیس و بومهن که همیشه بحث پشتیبانی را داشتند، انتظار داریم فضای انتخاباتی را در شهرهای پردیس و بومهن محیا کنند‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار