جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: ١۴٨ شعبه شهری و روستایی اخذ رأی به منظور تکمیل فرآیند انتخابات ١۴٠٠ توسط هیئت اجرایی شهرستان تعیین شده است.
کد خبر: ۹۶۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 26 May 2021

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت شهرستان از جهت شیوع ویروس کرونا فعلا نارنجی است و تا روز گذشته ۴۰ نفر بستری داشتیم. همچنین ۷ مرکز شهری و روستایی به علاوه ۶۰ خانه بهداشت کار‌های واکسن در شهرستان را دنبال می‌کنند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار تا روز گذشته بیش از ۶ هزار نفر در اسلام آباد غرب واکسینه شده اند که این تعداد شامل کادر درمان، جانبازان بالای ۵۰ درصد، تعدادی از بیماران دیالیزی و سالمندان بالای ۸۰ سال است.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: در حال حاضر در اجرای فرایند واکسیناسیون وارد گروه سنی بالای ۷۰ سال در شهر‌ها و بالای ۶۰ سال در روستا‌ها شدیم که این مراکز فعالیت‌های خدمات رسانی در حوزه واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: تیم‌های نظارتی هم بر اساس وضعیت نارنجی بر روند جاری جامعه نظارت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تذکر و در صورت لزوم برخورد قانونی می‌کنند.

حیدری در خصوص اقدامات انجام شده در شهرستان اسلام آباد غرب در اجرای فرایند انتخابات ۱۴۰۰، تصریح کرد: ۱۴۸ شعبه شامل شعب شهری و روستایی توسط هیئت اجرایی تعیین شده است که با تعیین عوامل اجرایی آن‌ها در ۲۸ خرداد آرا مردم را در سطح شهرستان جمع آوری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: مهمترین مساله در حال حاضر حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات است و باید اقدامات لازم برای حضور حداکثری مردم از سوی مسئولان صورت گیرد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار