با کمک ۱۲ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریالی خیران استان سمنان، ۹ زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.
کد خبر: ۹۶۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 29 May 2021
 
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان سیدهادی نقیبی مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان گفت: خیران نیکواندیش استان سمنان در ماه مبارک رمضان امسال سه میلیارد و ۵۷۷ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک نقدی و ۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تعهد کردند.

او افزود: یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان به صورت چک است.

نقیبی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا، گلریزان در ماه مبارک رمضان به صورت پویش در فضای مجازی برگزار شد گفت: با کمک خیران در ماه مبارک رمضان، ۹ زندانی جرائم غیر عمد استان شامل پنج نفر به دلیل بدهی، ۲ نفر به دلیل مهریه و ۲ نفر به دلیل نفقه از زندان رهایی یافتند.

او گفت: برای آزادی ۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان سمنان، شاکیان پرونده ۱۳ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۷۰۲ هزار ریال از طلب خود گذشتند و خود زندانیان نیز ۴۰۰ میلیون ریال برای آزادی تامین کردند.

نقیبی ادامه داد: مردم استان سمنان می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره حساب‌های ۰۱۰۵۷۰۱۶۸۷۰۰۵ نزد بانک ملی و شماره حساب جام ۱۰-۳۲۵۱۷۸۵۹ بانک ملت به حساب ستاد دیه این استان واریز کنند.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۸۵۸۵ نزد بانک ملی پرداخت کنند و در این روش نیاز به مراجعه به بانک نیست و شهروندان از خانه می‌توانند کمک کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار