سال ۹۸ فعالیت اولین شورای شهر فردیس آغاز شد؛ با توجه به این مسئله انتظار می رفت که روح تازه ای در شهر نوپا اما تازه تاسیس فردیس دمیده شود.
کد خبر: ۹۶۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 30 May 2021

چهار نفر از تیم عزل کننده ششمین شهردار فردیس رد صلاحیت شدند

به گزارش «تابناک البرز» سستی تصمیمات شورا و عدم هماهنگی ها کار به جایی کشاند که از چند نفر از اعضای شورا سلب عضویت شد و این بی هماهنگی ها تا جایی پیش رفت که با ششمین شهردار این شهر نیز آواز ناسازگاری سردادند و هفتمین نفر را هم در این مدت شورا راهی اتاق شهردار کردند.

اینانلو، فرماندار شهرستان فردیس در این باره گفت: فکر نکنم اعضای شورای شهر فردیس دیگر فرصت داشته باشند که بتوانند شهردار عوض کنند، با احتساب سرپرست ها هفت نفر متصدی شهرداری فردیس شدند و این چهار سال فعالیت شورای شهر برای فردیس ضرر بود.

وی افزود: تفاهم لازم و همکاری در شورای شهر فردیس بسیار کم بود بنابراین امیدوارم شهروندان در انتخابات بیست و هشتم خردادماه، انتخاب درست داشته باشند.

فرماندار شهرستان فردیس گفت: چهار نفر از پنج نفری که رای به برکناری شهردار پیشین فردیس داده اند برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر رد صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به اقدامات اخیر در فردیس، افزود: درمجموع دو یا سه آبرسانی در شهرستان فردیس داشتیم و آبرسانی های خصوصی را به ذیل نظارت شرکت آب و فاضلاب کشاندیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار