مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات تکمیل پروژه چهار خطه کردن خروجی شهر دره شهر با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۶۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 01 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  عبدالله بهادری در بازدید از پروژه چهارخطه کردن ورودی و خروجی شهر دره شهر افزود: محور ایلام به دره شهر در قطعات مختلف در حال اصلاح و بهسازی است که یکی از این پروژه ها چهار خطه خروجی و ورودی این شهر است.

وی با اشاره به طول ۹ کیلومتری پروژه ورودی شهر دره شهر و احداث ۱۴ دستگاه پل در این مسیر گفت: قرارداد این طرح بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: به لحاظ افزایش ایمنی تردد، یک هزار و ۲۰۰ متر از این مسیر که عملیات زیرسازی آن به اتمام رسیده به زودی آسفالت و زیر با ترافیک قرار خواهد گرفت و عملیات مابقی مسیر نیز تسریع خواهد یافت.

بهادری با اشاره به پروژه چهارخطه خروجی شهر دره شهر نیز گفت: این طرح به طول ۱۲ کیلومتر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا است اما به دلیل تعلل پیمانکار در اجرای آن تذکرات لازم در این خصوص صادر شده است که درصورت ادامه این تعلل مراتب از طریق شورای فنی استان برای تصمیم گیری پی گیری خواهد شد.

وی به واریانت وحدت آباد شهر دره شهر نیز اشاره کرد و گفت: این طرح به طول یک و نیم کیلومتر جهت حذف پیچ های خطرناک و پر حادثه با قرارداد ۶۰ میلیارد ریال در حال احداث است./م

بیشتر بخوایند :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار