اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تعطیلی تمام اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده زیر مجموعه این اداره کل در ایام سوگواری نیمه خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 03 June 2021

به گزارش تابناک قم، هنوز دو هفته‌ از بازگشایی مجدد اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده استان قم نگذشته که مستاجرین و مدیران این اماکن با یک تعطیلی سه روز دیگر مواجه هستند و روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد باید اماکن خود را تعطیل کنند.

این تصمیم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم با توجه به در پیش بودن ایام سوگواری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در نظر گرفته شده و بدین‌ترتیب تمام رویدادها و فعالیت‌های ورزشی در این سه روز تعطیل خواهند بود.

در اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان استان قم آمده است: با استناد به بند (۱۱) ماده (۴) قرارداد فی‌مابین تمام مستاجرین اماکن اختصاصی این اداره کل، کلیه فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد رسما تعطیل بوده و هرگونه فعالیت ورزشی ممنوع می‌باشد.

این در شرایطی است که اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده استان قم از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا بیشتر تعطیل بوده و مستاجرین این اماکن اعم از بخش خصوصی و دولتی با خسارات سنگینی مواجه شده و بسیاری از آنها از فعالیت دست کشیده‌اند.

در سال ۱۴۰۰ نیز از دهه سوم فروردین ماه به دنبال مصوبه ستاد مقابله با کرونا و با توجه به قرمز شدن در وضعیت کرونایی، تمام اماکن ورزشی تا ۳۱ اردیبهشت ماه تعطیل شد و از روز اول خرداد بار دیگر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده اجازه بازگشایی و خدمات‌رسانی گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار