رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تقاضای انصراف ۲۲ داوطلب و انتقال هشت داوطلب میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 08 June 2021

شکراله حسن بیگی اظهار داشت: به سبب فوت "فاطمه رهبر" به علت بیماری کرونا یک کرسی خالی داریم و از اینرو در ۲۸ خردادماه انتخابات میاندوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای این یک کرسی ۵۹۷ تن ثبت نام کرده بودند که ۵۶۰ تن توسط هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند و صلاحیت ۲۲ نفر نیز تایید نشد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در مرحله بعد پرونده ها به هیات نظارت تحویل شد که آنها نیز ۱۸۹ تن را تایید کردند و ۲۵۸ تن رد صلاحیت شدند و صلاحیت ۱۱۳ تن نیز احراز نشد.

حسن بیگی گفت: در فاصله بررسی در هیات اجرایی تا هیات نظارت ۲۲ تن انصراف دادند و هشت تن نیز از این حوزه انتخابیه تقاضای انتقال به حوزه‌های دیگر داشتند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، میان دوره ای خبرگان رهبری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار