معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: مجموعه برنامه فرهنگی هنری «ایران عزیز» در قالب ۱۱ عنوان به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ 08 June 2021

به گزارش تابناک تهران از اعلام روز سه‌شنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور اظهارداشت: این برنامه‌ها با شعار «ایران عزیز را دوست داریم، پس رأی می‌دهیم» با هدف افزایش مشارکت مردم در انتخابات طراحی شده و به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا عمدتاً به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری شب شعر مجازی «سرنوشت ما» با همکاری کانون‌های ادبی گفت: در این برنامه جمعی از شاعران سرشناس انقلابی به شعرخوانی با موضوع انتخابات می‌پردازند، همچنین قطعه موسیقی «برگ برنده» با آهنگسازی و تنظیم علی مهربانی، خوانندگی وهاب ابراهیمی و ترانه رضا یزدانی با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولید و منتشر می‌شود.

فاطمیان‌پور افزود: همایش بزرگ «رأی اولی‌ها» با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری روز چهارشنبه ۱۹ خرداد در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود و جوانانی که برای اولین بار رأی می‌دهند، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آن حضور می‌یابند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: همایش دوچرخه‌سواری «زنده‌باد ایران» نیز در هفته منتهی به انتخابات برگزار می‌شود و شهروندان در آن مسیرهای مشخصی را همراه با اهتزاز پرچم ایران و با همراهی کاروان پخش موسیقی و سرودهای ملی رکاب می‌زنند.

وی گفت: نمایش‌های شورایی و خیابانی با عنوان «تو انتخاب کن» با هدف تشویق شهروندان به شرکت در انتخابات در نقاط مختلف شهر تهران اجرا می‌شود.

فاطمیان‌پور با اشاره به برگزاری ۲ پویش اظهارداشت: در پویش «هم رأی»، افرادی که تصمیم دارند در انتخابات شرکت کنند، یک نفر از دوستان و بستگان خود را که هنوز تصمیم به شرکت در انتخابات نگرفته، به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند تا در روز رأی‌گیری با هم پای صندوق بروند.

وی افزود: در پویش میدانی «برای ایران» نیز استیکر اثر انگشت با طرح پرچم ایران و شعار نوشته «برای ایران» به تیراژ ۵۰ هزار عدد توسط مدیریت محصولات تولید شده و در اختیار مناطق سازمان قرار می‌گیرد تا با برپایی ایستگاه‌های نصب استیکر در مجاورت فرهنگسراها و معابر پرتردد شهر، بر روی خودروهای افراد داوطلب نصب شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: تولید و انتشار پوسترهای مفهومی با عنوان «انتخاب»، ارسال پیامک‌هایی با نام «پیام مهر» به شهروندان و تولید و انتشار ۲کلیپ «فازمترمدیا» و «خط ویژه» از دیگر برنامه‌های این سازمان به مناسبت انتخابات است. همچنین محصولات مجازی متنوعی در قالب ۶۸ برند شناخته ‌شده مراکز سازمان فرهنگی هنری تولید و منتشر می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه با ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار