مور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی بر تشکیل جبهه متمرکز فرهنگی در همه حوزه‌ها و به‌ویژه در حوزه بانوان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 19 September 2015

به گزارش تابناک ماتزندران، حجت الاسلام ناصرالدین نوری زاده صبح شنبه در چهارمین گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران بیان داشت: توجه به فضای مجازی و استفاده از آن با ایجاد پیوست فضای مجازی در طرح‌ها و برنامه‌ها، جریان سازی و ارائه فکر و طریق در حوزه فرهنگی باید موردتوجه مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

وی بابیان اینکه برای اثربخشی بیشتر در کار فرهنگی باید به‌تناسب، برنامه‌ها و همچنین دشمنی‌های موجود توجه کرد، افزود: کار فرهنگی باید همه‌جانبه و با نگاه به گذشته، حال، آینده، نگاه به زمان، مخاطب و برنامه‌های دشمن،کارآمد، روزآمد وتوام با دقت و ظرافت باشد.

وی ادامه داد: استفاده بهینه از فضای موجود فرهنگی با ایجاد کارایی جدید برای فعالیت‌های فرهنگی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های سازمانی و با مدیریت تعاملی و جهادی، ‌موجب افزایش میزان اثربخشی فعالیت‌ها خواهد بود.

نوری زاده بر لزوم استفاده از نخبگان و مراجع فرهنگی اعم از علما، ‌مراجع، نخبگان علمی، فرهنگی و بانوان فرهیخته تأکید کرد و گفت: به‌طور مثال در حوزه جمعیت بانوان فرهیخته باید بتوانیم الگویی متفاوت از زن مسلمان و عفیف برای جامعه و به‌ویژه خانواده‌ها ارائه دهیم.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: قوام و رشد هر جامعه به رشد فرهنگی، اجتماعی و علمی افراد جامعه بستگی دارد و ازجمله مهم‌ترین مسئله در این خصوص توجه به تعلیم و تربیت در درون خانواده‌ها است.

نوری زاده بابیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی درواقع سازمانی فرهنگی، علمی و ولایی است، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی بسیاری در این سازمان در حوزه فرهنگی و قرآنی در حال انجام است که باید این فعالیت‌ها در جامعه شناسانده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار