مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری در استان ۲۶۷ مورد حادثه در استان به وقوع پیوسته که در این زمینه یک هزار و ۲۶۷ حادثه‌دیده از خدمات امدادی این جمعیت برخوردار شدند. محمدرضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۷ مورد حادثه در استان تحت پوشش خدمات امدادی هلال‌احمر قرار گرفته، اظهار داشت: از مجموع این حوادث، ۱۸۷ مورد جاده‌ای، ۴۸ مورد شهری، ۱۵ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲ مورد غرق‌شدگی، ۲ مورد صنعتی و کارگاهی، ۵ مورد حادثه کوهستان و ۸ مورد حضوری بوده است.
کد خبر: ۹۷۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 23 June 2021

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، یک هزار و ۴۰ نفر در قالب ۴۲۱ تیم امدادی به محل اعزام شده اند، افزود: در این حوادث در مجموع ۴۰۳ خودروی امدادی شامل ۲۲۷ دستگاه آمبولانس و ۱۷۶ دستگاه خودروی نجات به‌کارگیری شده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تعداد یک هزار و ۲۶۷ حادثه‌دیده از خدمات امدادی بهره‌مند شدند، بیان داشت: از این تعداد ۵۳۶ نفر در حوادث جاده‌ای، ۶۱۰ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۷۷ نفر در حوادث شهری، ۶ نفر در حوادث غرق‌شدگی، ۸ نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی، ۸ نفر به‌صورت حضوری و ۲۲ نفر در حوادث کوهستان خدمات امدادی دریافت کرده‌اند.رضایی با اشاره به اینکه در مجموع ۳۹ مورد عملیات رهاسازی نیز انجام شده، اضافه کرد: در مجموع طی این حوادث ۱۲۹ نفر نجات پیدا کردند که از این تعداد ۱۰۸ نفر به مراکز درمانی انتقال و ۲۱ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه مجموع حوادث به وقوع پیوسته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد کاهش داشته است، گفت: متأسفانه حوادث جاده‌ای بیش از ۷۰ درصد مجموع حوادث را به خود اختصاص و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار