مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر خبر داد:
تابناک- مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر گفت: براي اولين بار در استان بوشهر دوره هاي مهارتي صنعت فوتبال در سه حرفه فني و حرفه اي در شهرستان ديلم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 23 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالمجيد دراهكي با بيان اينكه بكارگيري ايمني و بهداشت و كمك هاي اوليه در صنعت فوتبال،بكارگيري فيزيولوژي در فوتبال و بكارگيري آناتومي در فوتبال حرفه هاي هستند كه در مركز آموزش فني و حرفه اي ديلم برگزار خواهند شد ،افزود: کسانی موفقند که آموخته های دانشی خود را با مهارت های فنی و نگرش ترکیب کرده و با شناخت بازار کار به این عرصه وارد شوند.

وي با بيان اينكه آموزش فني و حرفه اي آمادگي دارد در همه زمينه ها آموزش هاي مهارتي را براي اقشار مختلف جامعه برگزار كند،اضافه كرد: دوره هاي مهارتي صنعت فوتبال در دو سطح درجه دو و درجه يك براي علاقه مندان و فعالين در حوزه فوتبال با مدرسين مجرب در اين حوزه برگزار خواهد شد.

دراهكي تصريح كرد: دوره های نوین آموزشی سازمان فنی و حرفه ای یکی از اتفاقات مهم در عرصه مهارت آموزی است که با تکیه بر مهارت های جدید شروع می شود.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي بوشهر با بیان اینکه فنی و حرفه ای تنها به رشته های سخت و کارگاهی مانند مکانیک، جوشکاری و تاسیسات محدود نمی شود،ابيان كرد: امروزه نیازهای شهروندان و راه های رفع آنها متنوع شده و برهمین اساس مهارت های مختلف بر اساس نياز افراد جامعه ارايه مي شود.

دراهكي با اشاره به اينكه کسب دانش، مهارت و فناوری های نوین یکی از مهم ترین ارکان توسعه اقتصاد پایدار به شمار می رود، اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه ای در استان بوشهر با سرمایه گذاری بر نیروی کار تمام تلاش خود را در جهت نیل به توسعه پایدار به کار بسته و با ارايه مهارت و تخصص های مختلف، متناسب و هماهنگ با نیازهای جامعه قدم برداشته و ضمن ارتقای پویایی و شادابی در میان قشر جوان باعث جلوگیری از هدر رفتن منابع انسانی و مالی در کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار