با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، کارخانه تولید کفش چرم ایرانی روز یکشنبه در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۷۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 27 June 2021

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم گفت: کارخانه تولید کفش تمام چرم ایرانی با تولید آزمایشی روزانه ۱۵۰ جفت کفش مردانه آغاز به کار کرده است.

بهمن خطیبی افزود: قرچک به دلیل نزدیکی به تهران و دسترسی به بازار برای تولیدکنندگان منطقه‌ای مناسب با سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و امروز شاهد رشد و توسعه روزافزون شهرک صنعتی، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و افزایش تولید در این منطقه هستیم.

وی گفت: طی سال‌های اخیر، در شهرک صنعتی و نقاط مختلف روستایی قرچک، کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که به رونق کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی کمک شایانی کرده است.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه تولید کفش چرم در قرچک گفت:در حال حاضر ۲۰ نیرو در این کارخانه فعالیت دارند و به‌زودی و تا پایان سال ۴۰ نیروی متخصص و ماهر دیگر نیز جذب خواهند شد .

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

تأسیس شهرک صنعتی قرچک از سال ۱۳۸۲ آغاز شد ولی به همت دولت تدبیر و امید و از سال ۱۳۹۳، فعالیت رسمی این منطقه اقتصادی با استقرار صنایع مختلف در آن آغاز شد.

هم اکنون فاز نخست این شهرک صنعتی تکمیل شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار