فرماندار فیروزکوه با تاکید بر اینکه نباید اعتراضات میان مردم تسری پیدا کند گفت: اعتراض نامزدهای فیروزکوه به انتخابات، قانونی بررسی می شود.
کد خبر: ۹۷۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 28 June 2021

به گزارش «تابناک تهران»، ابوالقاسم مهری در نشست مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان فیروزکوه که با حضور درزی رئیس دادگستری، زین العابدین شجاع رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان فیروزکوه و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد ضمن قدردانی از عملکرد مثبت عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات اظهار داشت: بی شک بار اصلی اجرای درست فرایند انتخابات بر دوش شما عزیزان بوده که با تلاش و همت مضاعف این هیأت شاهد برگزاری انتخابات پرشور، سالم و دقیق در سطح شهرستان بودیم.

وی افزود: حضور پرشور و آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی در جهان شده است و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور و انقلاب به ثبت رسانده است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه تصریح کرد: بدیهی است که انتخابات عرصه رقابت افکار، اندیشه‌ها و عملکردها است و در چنین صحنه رقابتی اختلاف نظرها و سلیقه‌ها امری اجتناب ناپذیر است.

مهری ادامه داد: آنچه مسلم است همه نامزدها با هدف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین توسعه و پیشرفت شهرستان وارد کارزار انتخابات شدند لذا حال که انتخابات به پایان رسیده باید اختلافات را پایان داده و رقابت‌ها را تبدیل به رفاقت کنند و از تسری دادن اختلاف نظرها در بین مردم بپرهیزند.

وی عنوان داشت: اگر نامزدها اعتراضی نسبت به نتایج انتخابات دارند باید به صورت مسالمت آمیز مطرح کنند و این را بدانند که به طور قطع به یقین اعتراضات در سایه قانون و مقررات بررسی خواهد شد.

مهری در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه آرا به معنای تأیید صحه انتخابات نبوده و اعلام‌نتایج پس از بررسی قانونی اعتراضات در مرجع مربوطه رسماً اعلام خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار