نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: برای پرداخت مالیات مردم مخالفت نمی‌کنند، زیرا چرخ مملکت باید بچرخد، ولی آن چه که مردم را بی‌تفاوت می‌کند، ابهام در هزینه‌ها است.
کد خبر: ۹۷۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 30 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار با رئیس و معاونین سازمان مالیاتی استان کرمانشاه، بر ضرورت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شفاف برای اخذ مالیات تأکید شد.

وی با مهم دانستن پرداخت مالیات، گفت: برای پرداخت مالیات مردم مخالفت نمی‌کنند زیرا چرخ مملکت باید بچرخد، ولی آن چه که مردم را بی‌تفاوت می‌کند، ابهام در هزینه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مهم دانستن اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق، تأکید کرد: بهترین راه برای اخذ مالیات و این که شهروندان هم با رضایت پرداخت کنند، فرهنگ‌سازی و توجیه مردم است، لذا متولیان امر باید آن رقم دقیقی که حق هر فرد است را بدون کمترین ظلمی به مردم اعلام تا جامعه هم حمایت کند.

وی تصریح کرد: طی ۳۵ سال گذشته از طریق تریبون نماز جمعه همواره برای اهمیت مالیات صحبت کرده‌ام، لذا اگر ما سعی‌کنیم حق بگوئیم و حق را برای مردم ادا کنیم کسی اعتراض نمی‌کند، اعتراض مردم بیشتر به ناعدالتی‌هاست، اگر مردم یقین حاصل کنند مالیات در واقع به جیب خودشان و برای پیشرفت کشور است کسی اعتراض نمی‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار