مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: شش میلیارد و٩٢٧ میلیون تومان سال گذشته برای تجهیز مراکز فرهنگی استان تهران از سوی سازمان امور اجتماعی کشور اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۷۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 04 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، فرزانه مروستی در حاشیه دومین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران که در خصوص تشکیل کارگروه ویژه با موضوع بررسی و مدیریت بهینه اعتبارات تملکی سال گذشته برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای ٩ دستگاه دولتی نظیر آموزش و پرورش، کتابخانه ها و بهزیستی که خدمات اجتماعی و فرهنگی به شهروندان ارائه می دهند، اولویت سکونتگاه های غیر رسمی و مناطق کمتر برخوردار و کمتر توسعه یافته به دستگاه ها تخصیص داده شد.

مروستی گفت: تجهیزات در نظر گرفته شده شامل لپ تاپ، وسایل کمک آموزشی، کامپیوتر، وسایل گرمایشی و سرمایشی است که در مراکز فرهنگی و اجتماعی با کمبود روبرو بودیم و دستگاه ها به خاطر کمبود بودجه نمی توانستند آنها را تامین کنند به همین دلیل سازمان امور اجتماعی کشور این اعتبارات را در نظر گرفت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با بیان اینکه به جز دو شهرستان فیروزکوه و شمیرانات دیگر شهرستان ها مشمول این اعتبارات هستند، افزود: بیشتر دستگاه های مربوطه اعتبارات اختصاص داده شده را جذب کرده اند و مشغول تجهیز مراکز هستند.

مروستی بیان کرد: برخی از دستگاه ها که اعتبارات را دیر دریافت کرده اند در هزینه کرد دچار مشکل شده اند که به زودی حل می شود.

به گفته وی تا ٣١ تیرماه دستگاه ها و نهادها فرصت دارند نسبت به خرید تجهیزات مورد نیاز خود اقدام کنند.

این جلسه در خصوص بررسی روند خرید تجهیزات از سوی دستگاه های اجرایی برای مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیر رسمی به منظور ارتقا سطح فرهنگی و اجتماعی مناطق مذکور و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار و نحوه هزینه کرد اعتبارات و مشکلات دستگاه ها نیز بررسی شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار