از ۷۳ برگزیده چهارمین جشنواره ملی شهر پژوهی و نخستین جشنواره فن پژوهی شهری با شعار «اصفهان، شهری زیست پذیر» تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۷۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 05 July 2021

در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی شهر پژوهی و نخستین جشنواره فن پژوهی شهری با شعار «اصفهان، شهری زیست پذیر» برگزیدگان در شش قالب مقاله، کتاب، پایان نامه، طرح پژوهشی، محصولات فناورانه و تولیدات رسانه ای و ۱۱ محور معرفی و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

در بخش حامیان جشنواره از شورای اسلامی شهر اصفهان، مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان، دانشگاه های اصفهان، هنر اصفهان، صنعتی اصفهان،  پیام نور اصفهان، دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اصفهان، آزاد اسلامی واحد اصفهان، جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و صنعتی اصفهان، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و صندوق غیر دولتی پژوهش و فناوری استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

محورهای جشنواره شامل کاهش آلاینده های محیطی با تمرکز بر آلودگی هوا، روان سازی عبور و مرور شهری و حمل و نقل و ترافیک، گردشگری شهری و فرهنگ شهروندی، بهره وری و اقتصاد شهری، رسانه، ارتباطات و دیپلماسی شهری و بین المللی، مدیریت ایمنی و بحران با تاکید بر تاب آوری شهری، سلامت و سرزندگی فضاهای شهری، آینده پژوهی، برنامه ریزی شهری و شهرسازی، نوآوری شهری و استفاده از فناوری های نوین در مدیریت شهری و شهر هوشمند، مدیریت عمران شهری و حقوق شهروندی تعریف شده بود.

از ۹۰۴ اثر ارسال شده به این جشنواره در مجموع ۷۳ اثر برگزیده انتخاب شد که دانشگاه‌های اصفهان، هنر، آزاد خوراسگان و شهرداری اصفهان بیشترین تعداد اثر را در این جشنواره داشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار