فرمانده انتظامی لرستان:
فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۰ هکتار ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در منطقه کمالوند خرم‌آباد تخریب شد.
کد خبر: ۹۷۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۳ 06 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، سردار یحیی الهی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی سازمان جهاد کشاوزری استان مبنی بر احداث غیر مجاز بنا و تغییرکاربری اراضی کشاورزی حوالی منطقه "کمالوند" خرم آباد، اجرای تخریب با حکم قضایی و با حضور نماینده دادستان، جهاد کشاورزی، عوامل انتظامی، یگان ویژه و یگان امداد اجرا شد.

 وی افزود: اجرای این حکم قضایی در راستای ماده ۱۳ آئین نامه اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها مصوب سال ۸۶ که ماموران جهاد کشاورزی مکلف کرده است در چهار چوب تبصره های یک و ۲ ماده ۱۰ قانون با حضور عوامل انتظامی، دادسرا یا دادگاه محل، ضمن خلع ید وضعیت زمین های مورد نظر را به حالت اولیه اعاده کنند.

وی بیان کرد: در اجرای این حکم ۲۰ هکتار اراضی کشاورزی و احداث غیر مجاز بنا و تغییرکاربری در اطراف منطقه "کمالوند" شهرستان خرم آباد به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان خلع ید و به حالت اولیه و عادی بازگشتند.   

سردار الهی در پایان ضمن هشدار به تصرف کنندگان املاک و اراضی کشاورزی و ملی، گفت: پلیس با اینگونه افراد سودجو قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار