نماینده مردم شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر رفاه و تامین اجتماعی و نظر مساعد رئیس سازمان تامین اجتماعی در خصوص ساخت سه درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 07 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «علی رضایی» روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین در سرسرای جلسات فرمانداری، اظهار داشت: با پیگیری‌های زیاد موافقت لازم در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ این درمانگاه‌ها انجام شده و تامین اعتبار شده است.

او گفت: با احداث این درمانگاه‌ها مشکلات جمع کثیری از مردم این سه حوزه که بیش از ۷۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی دارد، مرتفع می‌شود.

نماینده مردم شرق استان کرمانشاه در ادامه افزود: پیگیری‌های زیادی توسط فرمانداری‌های هر سه شهرستان برای محل درمانگاه‌ها انجام شده و در ماه‌های آینده این پروژه‌ها کلنگ زنی می‌شوند.

وی در ادامه در خصوص انتخابات و عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در بحث انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر هرسین به استناد ماده ۷۰ و ۷۱ قانون انتخابات، ابطال انتخابات در شرایط بسیار نادر صورت می‌گیرد و در صورتی انتخابات یک شهر باطل می‌شود که میزان تخلفات در سرنوشت کلی انتخابات آن شهر تاثیر داشته باشد.

منتخبان مردم در شورا‌ها به فکر خدمت باشند

این نماینده مجلس عنوان کرد: وقتی کاندیدا اعتراض می‌کند در مرحله اول بر اساس قانون ۱۰ درصد و در مرحله دوم ۲۰ درصد صندوق‌های رای بازشماری می‌شوند، ولی به منظور شفاف سازی در باز شماری صندوق‌های رای شهر هرسین و به منظور جلوگیری از ایجاد شبهه این بازشماری با حضور رسانه‌ها و خود کاندیدا‌ها انجام شد و همه ۴۴ صندوق بازشماری شدند.

رضایی تاکید کرد: در طول شروع انتخابات از هیچ کسی دفاعی نکرده ام و به فرموده رهبر عزیزمان رای مردم حق الناس است و هر کس رای آورده باید به مردم خدمت کند.

وی خاطرنشان ساخت: متاسفانه تعدادی از افراد و سایت‌ها در زمان بازشماری آرا اخبار ضد و نقیضی را به منظور خراب کردن ذهن مردم و با هدف تشویش اذهان عمومی منتقل و منتشر کردند و مردم عزیز نباید به این شائبه‌ها گوش دهند.

او اظهار داشت: از انصراف سه نفر از کاندیدا‌های شهر بیستون اطلاعی نداشتم و بعد از انصراف و بدلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیدا‌ها انتخابات لغو گردید.

نماینده هرسین تاکید کرد: اعضای شورای شهر جدید هرسین باید بر اساس یکسری اصول و با همدلی به مردم خدمت کنند.

اختصاص ۱۷۸میلیارد تومان برای تامین آب هرسین

رضایی همچنین از پیگری‌های مستمر خود به منظور رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهر هرسین خبر داد و افزود: از محل اعتبارات شهر‌های دارای تنش آبی، از محل بودجه متوازن و شهر‌های محروم ۱۷۸ میلیارد تومان برای حوزه آب و فاضلاب شهر هرسین در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد: اعتبارات مذکور در راستای ارتقاء تصفیه خانه آب شرب هرسین، ساماندهی و توسعه شبکه فاضلاب شهر هرسین و ساماندهی مجتمع‌های آبرسانی روستایی هزینه خواهند شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار