رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک گفت: فردا اولین سی تی اسکن شهرستان قرچک در بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۷۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 07 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، علی‌اصغر حق‌پرست رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با حمایت شرکت نسیم سلامت خاتم و کمک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسؤولان شهرستانی، روز پنجشنبه اولین سی تی اسکن شهرستان قرچک در بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح خواهد شد.

وی گفت: این مراسم با حضور دکتر زالی رئیس ستاد کرونای استان تهران و جمعی از مسؤولان شهرستان قرچک انجام می شود.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک ادامه داد: شهرستان قرچک با ۳۰۰ هزار جمعیت فاقد مرکز تصویربرداری پزشکی بود و مردم برای دریافت این خدمات به شهرهای ورامین، پاکدشت و تهران مراجعه می‌کردند.

حق پرست بیان کرد: همچنین نبود مرکز تصویر برداری در درون بیمارستان زنجیره خدمات به بیماران را قطع می کرد و مجبور به انتقال بیمار به خارج از بیمارستان بودیم.

وی تصریح کرد: در نهایت با کمک بسیار خوب شرکت نسیم سلامت خاتم و برای افزایش خدمات به بیماران و مردم شریف شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا مرکز تصویربرداری پزشکی با بهترین کیفیت در کمترین زمان خریداری و نصب شد.

حق‌پرست افزود: در این راستا بعد از احداث ساختمان با مبلغ ۲۰ میلیارد ریال، تجهیزات سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو خریداری و مراحل نصب نیز به اتمام و امور آزمایشی نیز با موفقیت انجام شد.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز ضمن ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر در بیمارستان اعم از پزشک و متخصصان، روزانه ۱۰۰ نفر می‌توانند از خدمات سی‌تی‌اسکن بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار