مدیرکل بنیاد مسکن لرستان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلای اسلامی لرستان گفت: بهسازی کامل سه سایت سیل زدگان در روستای چم مهر پلدختر نیازمند تخصیص اعتبار از سوی دولت است.
کد خبر: ۹۷۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 07 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، مسعود رضایی روز چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس جدید بنیاد مسکن پلدختر اظهار کرد: روستای چم مهر پلدختر در جریان سیل فروردین ماه سال۹۸ به طور کامل تخریب و تصمیم به جابجایی کامل آن گرفته شد که این امر مقدور نشد.

وی افزود: بنابراین سایت جدید برای جابجایی سیل زدگان در سه قسمت جداگانه روستا احداث و موجب شد روستا گسترش زیادی پیدا کند که اعتبارات محدود پاسخ گوی آماده سازی زیرساخت ها نیست.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری های انجام شده به منظور تخصیص اعتبارات دولت در راستای بهسازی سایت‌های سیل زدگان روستای چم مهر، منتظر دریافت اعتبار هستیم تا متناسب با آن، کار بهسازی آغاز شود.

رضایی به دیواره ساحلی روستای چم مهر اشاره کرد و یادآور شد: قسمتی از این دیواره توسط اهالی و برای جانمایی پمپاژهای کشاورزی تخریب شده که کاری غیرقانونی است.

وی افزود: کارهای اولیه برای جانمایی پمپاژهای کشاورزان در روستای چم مهر صورت گرفته است تا ماشین های پمپاژ به صورت کارشناسی و با هماهنگی بین دستگاهی جهت انتقال آب جانمایی شود.

در این مراسم حسن قربانی به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پلدختر معرفی و از خدمات سید محمد موسوی زاده قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار