فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از پیشرفت ۵۰ درصدی بزرگترین گلخانه هیدروپونیک غرب کشور در این شهرستان خبر داد. ج
کد خبر: ۹۷۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 08 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بزرگترین گلخانه هیدروپونیک غرب کشور در شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار کرد: فاز نخست این پروژه با یازده هکتار در ۲ بخش و اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومانی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی افزود: بزرگترین و پیشرفته‌ترین گلخانه یکپارچه غرب کشور در شهرستان اسلام‌آبادغرب با هدف محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و رونق و جهش تولید اکنون در دست ساخت است، طبق پیش بینی‌ها فاز نخست آن در اوایل نیمه دوم سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: سایت گلخانه این شهرستان به عنوان بزرگترین پروژه گلخانه‌ای هیدروپونیک غرب کشور در زمینی به مساحت ۵۴ هکتار با ۳۰ هکتار گلخانه مدرن، سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی در چند فاز با سرمایه گذاری حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی توسط یک سازمان اقتصادی احداث می‌شود.

به گفته حیدری، با تکمیل تمام فاز‌های این سایت گلخانه‌ای برای ۵۰۰ نفر از جوانان شهرستان اسلام آبادغرب به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود، طبق پیش‌بینی انجام شده سالانه بیش از ۱۰ هزار تن محصول از این گلخانه تولید می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار