تابناک-با حضور استاندار هرمزگان، مجتمع خدماتی رفاهی شهید سلیمانی در شهرستان رودان با اعتبار 84میلیارد ریال به بهر برداری رسید.
کد خبر: ۹۷۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 08 July 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان، عصر امروز پنجشنبه آیین بهره برداری از مجتمع خدماتی رفاهی شهید سلیمانی در رودان با حضور استاندار هرمزگان و سایر مسوولان اجرایی شهرستانی و استانی برگزار شد.

دکتر همتی گفت: این مجتمع با سرمایه گذاری شرکت لاتیدان پالایش هرمز در کیلومتر 36 محور فاریاب -زیارتعلی به بهره برداری رسید.

وی میزان سرمایه گذاری این پروژه را 84 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: 44 میلیارد ریال سهم آورده سرمایه گذار و 40میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی از محل اعتبارت توسعه پایدار روستایی پست بانک است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: این پروژه با مساحت 10هزارمترمربع شامل جایگاه سوخت بنزین و نفت‌گاز ، سرویس های بهداشتی ، نمازخانه ، فروشگاه مواد غذایی ، رستوران و غرف تجاری احداث شده است.

دکتر همتی همچنین گفت: رمپ ورود و خروج این مجتمع نیز با کمک بلاعوض هفت میلیارد ریالی اداره کل راهداری احداث شده است.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از اداره کل راهداری و حمل جاده ای هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهرستان رودان، علاوه بر مجتمع خدماتی رفاهیی شهید سلیمانی یک مجتمع دیگر در باند برگشت محور رودان – کهنوج در حال ارائه خدمات به شهروندان است و دو سرمایه گذار نیز در حال طی مراحل صدور موافقت اصولی هستند.

گفتنی است، استاندار هرمزگان در سفر اخیر خود به شهرستان رودان، دستورات لازم را به منظور تسریع در تکمیل مجتمع خدماتی رفاهی شهید سلیمانی صادر کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار