زالی عنوان کرد: بیمارستان پیشوا خلاء جدی درمانی و جزو مطالبات به حق مردم است.
کد خبر: ۹۷۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 09 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، رییس ستاد مقابله با کرونا استان تهران در حاشیه افتتاح مرکز تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مفتح ورامین ضمن انتقاد از توقف عملیات احداث بیمارستان در پیشوا گفت: بیمارستان پیشوا خلاء جدی درمانی این شهرستان است.

علیرضا زالی افزود: بیمارستان پیشوا جزو مطالبات به حق مردم این شهرستان است، که توسط فرماندار و نماینده پیشوا پیگیری می‌شود.

وی گفت: زمینی برای احداث بیمارستان در پیشوا در اختیار دانشگاه آزاد قرار داده شده است، اما دانشگاه شهید بهشتی بارها اعلام کرده حاضر است زمین را تملک کرده و بیمارستان در آن احداث کند و در بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های احداث بیمارستان تسریع شده است و آخرین خبر در این خصوص نیز حضور فرماندار پیشوا در استانداری تهران ارائه توضیحات لازم در این خصوص بوده است که امور در حال پیگیری است.

زالی افزود: به محض اینکه دانشگاه آزاد زمین بیمارستان را در اختیار دانشگاه شهید بهشتی قرار دهد، ما کارهای ساختمانی را ادامه می‌دهیم، مردم این زمین را از گذشته برای احداث بیمارستان و با سخاوتمندی در اختیار دانشگاه آزاد گذاشته‌اند.

وی گفت: بیمارستان پیشوا خلاء جدی درمانی است، اما عملاً این پروژه در سال‌های متمادی متوقف شده است و می‌بایست در این زمین بیمارستان احداث شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار